AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg sparer veldig lite hver måned på grunn av elendig råd, men jeg har da spart litt. Det trekkes 300 hver måned og sist jeg sjekka hadde jeg ca 6000 der. Idag da jeg logger inn står det at det bare er 2400 der! Hvordan kan dette ha skjedd?? Anonymous poster hash: 2cefa...14b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Det er kun det du har spart i år som vil være synlig i nettbanken. Nå vet jeg ikke hvilken bank du bruker, men man må trykke seg videre inn på kontoen på en måte for å se hvor mye du totalt har. Anonymous poster hash: 111c2...f3d
Version 2.0 Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Okey. Men da skulle den jo begynt på scratch i januar liksom, og ikke nå. Sist jeg sjekka for en uke siden, så var alt der siden fra jeg begynte for 2-3 år sida.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg har hatt problemer nå og! Hadde riktig nok bare tusen kroner på den, men i dag står det 0. Skal ta kontakt med banken. Brukskontoen min veksler også, selv om jeg ikke har kjøpt noe de siste dagene! Anonymous poster hash: 6cf1d...045
chepooka Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hvilken bank bruker dere som har hatt problemer med kontoene deres?
kulu-kulu Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg sjekka også kontoen min hos sparebanken idag. Fikk sjokk da jeg så det sto 0 kr på bsu! Men da jeg trykte på der det stod sparing , dukket hele beløpet opp . Letta kan man si
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Jeg har også sparebank 1 og så at jeg hadde samme problemet som deg sist jeg logga inn altså at det kun er det jeg har satt inn i år som viser. Merkelig da det ikke har vært sånn før. Anonymous poster hash: ec4c4...ae5
Version 2.0 Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Godt å høre det er flere Da er det nok bare Sparebank1 som har begynt med noen nye greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå