Gjest celine Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som holder på med radioscanning her ??? (evt dx'ing/ amatørradio..) Er sikkert ikke den vanligste hobbyen, spesielt ikke for kvinner, men dere brukere av forumet på KG er jo så allsidige Hadde vært så moro om det var fler av oss her.. :klem2: Til dere som lurer: Det er utrolig artig, ja.. (utrolig hva man kan få høre innimellom.. :o ) Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Kan hende de er lettere å møte med en bedre overskrift på innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Skal ta et godt råd for det det er verdt !! :-) (Var litt redd for at ordet "radio" ville få mange til å heller gå forbi denne tråden.) Men vi får se nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 Nope, det hjalp ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Eksen min er radioamatør...gammel årgang fra den gangen man brukte morsesendere...og har huset fullt av utstyr og antenner. Så jeg har muligheten..men liker ikke å snakke med folk direkte. Passer meg mye bedre å sitte på nettet...og skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 2. juni 2004 #6 Del Skrevet 2. juni 2004 Enig med deg! Hadde ikke likt å snakke, jeg heller.. Man må jo også ha kurs og lisens fra Post- og Teletilsynet da, så foreløpig har jeg ikke muligheten engang.. Men LYTTE, derimot 8) Kan være utrolig spennede hvis man vet hvilke frekvenser man skal lytte på Sitter stort sett med scanneren på når jeg slapper av ved pc'n.. Høres uansett spennende ut med så mye gammelt utstyr! Hvem vet, kanskje dere sitter på en gullgruve.. Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå