Gå til innhold

Far mye borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som er mye borte i jobb, noe som resulterer at jeg og datteren vår er mye alene sammen. Hun er litt over to år nå. Nå den siste tiden har hun nektet å bli lagt av mannen de kveldene han har hatt mulighet. Jeg syns dette er litt trist, men det er kanskje vanlig i den alderen?

Er dette noe som kan gå over når jenta blir eldre?

Anonymous poster hash: 1dd43...5c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en mann som har vært mye borte, spesielt på kveldene. Ofte har han dratt like før ungen skal legge seg. Hun er nå 3 år, og det siste året har faren bare fått lov å legge henne en gang (etter at de hadde vært borte fra hverandre en uke). Det går helt fint hvis de er alene, men hvis hun får velge så vil hun at jeg skal legge henne. Som regel gjør jeg det bare, for det er jo egentlig bare koselig, selv om jeg vet at jeg kanskje burde vært strengere med det.

Anonymous poster hash: 15435...d14
Skrevet

Her i huset er det ikke 2-åringen som bestemmer hvem som skal legge.

De tester alle grenser i den alderen, og så lenge datteren deres ikke er utrygg på faren (i så fall er han vel mye borte!) så ville jeg ikke gitt henne valget.

Anonymous poster hash: 5e43d...3ca
  • Liker 1
Skrevet

Lillebror her i huset skal ha mamma til alt. Pappa har ikke sjans. "mamma skal gjøre det".

Vi har ignorert ønskene hans på noen punkter og latt ham få mamma på andre. De er så små bare en liten stund og det er veldig normalt å knytte veldig sterke bånd til mamma. Det betyr ikke at de ikke elsker pappan sin like mye ;)

Skrevet

Mini som nå har blitt 4 år, har en far som jobber på sjøen. Han er vekke 5 uker, hjemme 5 uker. Og når pappan er hjemme så er ikke jeg bra nok, da er han skikkelig pappagutt. Så har motsatt virkning her. Men vist ungen din er mammajente, så kan det være derfor hun velger deg.

Anonymous poster hash: b4555...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...