Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min orker meg ikke mer og blokkerte meg fra Facebook og vil ikke svare meg mer på telefon eller meldinger. Han gjorde det slutt over sms. Jeg har mistet alt jeg har, mister vel snart jobben også for jeg har ikke tenkt meg dit mer. Skulle se på leilighet med han etter jeg hadde vært på jobb i dag. Jeg klarer ikke plukke opp livet mitt nå, alt er så håpløst. Ingen som forstår! Jeg har lenge vist at jeg ikke vil leve uten han, men jeg klarer ikke ta livet mitt jeg vet ikke hva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min orker meg ikke mer og blokkerte meg fra Facebook og vil ikke svare meg mer på telefon eller meldinger. Han gjorde det slutt over sms. Jeg har mistet alt jeg har, mister vel snart jobben også for jeg har ikke tenkt meg dit mer. Skulle se på leilighet med han etter jeg hadde vært på jobb i dag. Jeg klarer ikke plukke opp livet mitt nå, alt er så håpløst. Ingen som forstår! Jeg har lenge vist at jeg ikke vil leve uten han, men jeg klarer ikke ta livet mitt jeg vet ikke hva

Hei!

Jeg forstår deg.

Har noe spesielt skjedd før han gjorde det slutt?

Kan du ta kontakt med fastlegen din i dag og få snakket ut om dette og evt få sykmelding?

Skrevet

Skjerp deg altså. Det der sutring over bagateller. Du har ditt eget liv å leve uten kjæresten, du er veldig needy hvis du ikke kan fungere normalt alene.

Folk mister familiemedlemmer til døden og klarer å leve videre imens så skal du gi opp alt pga en fyr?

Du må heller fokusere på deg selv og hva du vil og etterhvert møte en ny person.

• Liker 2
Skrevet

Dere hadde avtale om å se på leillighet sammen i dag, og så gjør han det plutselig slutt?

Du sier at han orker deg ikke mer. Har noe skjedd?

Hvordan har han ellers vært i det siste?

Skrevet

Skjerp deg altså. Det der sutring over bagateller. Du har ditt eget liv å leve uten kjæresten, du er veldig needy hvis du ikke kan fungere normalt alene.

Folk mister familiemedlemmer til døden og klarer å leve videre imens så skal du gi opp alt pga en fyr?

Du må heller fokusere på deg selv og hva du vil og etterhvert møte en ny person.

Om et samlivsbrudd oppleves som bagateller for deg, så er det ikke slik for alle.

Skrevet

Det er du som må skjerpe deg. For TS er ikke dette en bagatell, selv om det er det for deg. Hvor ufølsom går det an å bli?

Skrevet

Kjære deg ts, dette må være så forbanna tungt for kroppen. Jeg skjønner det så utrolig godt og vil gi deg en stor klem - om jeg kunne. Så en cyber-klem får bli. :hug:

Skriv ned at du skal gjøre dette innen dagen er omme, slik at du kan slappe av:

1. Ring å bestill time hos fastlegen din. Si at det haster, at det gjelder sykemelding.

Mange der ute tror at kjærlighetssorg er tull, men nei, å ta seg fri en uke eller to pga kjærlighetssorg er mer normalt og nødvendig enn man tror. Bare ikke la det gå lenge - for du trenger aktivisering. Ikke slutt i jobben og ikke ta slike drastiske valg .

Hvorfor kan man ta seg fri fra jobb under 1.fase i kjærlighetssorg? Et brudd føles som et sjokk på kroppen, og mange får lidelsen akutt stresslidelse under denne perioden. Akutt stresslidelse er hjertebank, kvalme, angst, mangel på fokus, depresjoner og tanker om å gi opp/falle i en dyp depresjon. Kjærlighetssorg er ikke noe å tulle med. Oppi dette er det sorg, og sorg er noe som føles sterkt på kroppen. Lite søvn, matlyst, dyp depresjon, osv.

Ikke vær alene.

Anonymous poster hash: c7610...91c
  • Liker 1
Skrevet

For 3 måneder siden var jeg i din situasjon ts. Det som hjalp meg mye var å skrive opp de negative sidene ved eksen samt det som ikke var bra i forholdet. Det er grusomt nå, men det går over. Ta deg tid til å sørge og kom deg ut og vær aktiv også. Finn en balanse mellom dette. Kom deg på trening selv om du ikke vil. Og det jeg trodde var en klisje som jeg ikke hadde tro på var å begynne med en ny hobby. Selv begynte jeg med kickboksing og fikk slått og sparket ut frustrasjonen.

Tro det eller ei, du blir glad igjen. Og pass på at du i neste forhold ikke gjør deg så avhengig av en mann, men lever dit eget liv i tillegg.

Anonymous poster hash: 14318...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...