AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Har allerede blitt litt småstressa. Etter at mamma og pappa skillte seg er det blitt min oppgave å kjøpe gaver til familien (tanter og søskenbarn). Men jeg klarer aldri å finne på noe, så det blir noe så teit som filmer, lys og klemmer fra IKEA.. Ungene som ikke er unger lenger (18) får vannflasker og spill.. Så... I år vil jeg gi noe bra. Det er to tanter og 4 "unger" som står på listen. Det er pappa som betaler, og han ønsker å ikke bruke mer en 100kr på ungene, helst under. Og tantene mine kan få for 250,- stk. Den ene tante mi liker å lage forskjellig mat fra bunnen av, hun bor på gård og bruker råvarer derfra. Både dyr og planter. Den andre tanta mi bor i by, men er litt gammeldags. Hun liker å lese, gå turer og prøver å lage "moderne" mat men får det ikke helt til. Ungene aner jeg ikke.. Hva gir vi til 18 åringer? Det er 3 gutter og 1 jente. Så.. Er det noen her som har tips til meg? Jeg synes det er så vanskelig! Anonymous poster hash: 72410...c93 Anonymous poster hash: 58f1c...548
Alina X Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Barna kan få et gavekort hver på feks hennes og mauritz,enkelt og greit. Gi tantene noen bøker. Feks om matlaging og hun andre kan få en turbok for området hun bor i.
Glitnir Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 100 kroner til 18-åringer er såpass lite at det er vanskelig å finne noe som faller i smak med mindre du kjenner dem godt eller har flaks. Støtter derfor rådet om gavekort til dem. Tantene kan jo få olje, nøtter eller annet gourmetgreier å lage mat med fra f.eks. Oliviers? 1
Thorn Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Touch-telefonhansker til 18-åringene? Fåes til under ti kroner på ebay, jeg har nettopp bestilt tre par selv. Kommer nok til å bestille enda flere, og gi det til alle som tilleggsgave. Jenta kan f.eks. få et skjerf, kan anbefale et som veldig mange har kjøpt inne på ebay-tråden. Jeg kjøpte tre i fjor som skulle være julegaver, men beholdt to selv fordi jeg likte de så godt... Hvis guttene liker litt gøye t-skjorter kan du få det til under en hundrelapp på threadless.com, eller du kan finne noe på thinkgeek.com hvis de er litt nerdete
estrella Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde brukt ebay for å se om du finner noe der. Meldte meg inn på ei gruppe på facebook hvor jeg fikk masse tips og gode råd (jeg er nybegynner til de grader der inne) til alt fra selgere og spesifikke ting. Eller etsy.com, der kan du f.eks finne fine smykker, øredobber, ringer, armbånd o.l hvis jentene liker slikt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Takk for svar alle! Det skjerfet som "alle" snakker om på ebay tråden.. Jeg klarer bare ikke å finne det! Kansje jeg er blind.. Veldig god ide til jenten. Gavekort vet jeg ikke, de bor så avsides at de aldri er på kjøpesentere der de vanligste butikkene er. Kan guttene også få skjerf eller luer? Eller blir det litt kjedelig/teit? Sokker, hansker..? Æsj dette er vanskelig! Og så skal det være så billig også.. Pappa vil ikke gå opp i pris, men han gidder ikke være med å finne gaver og synes mine forslag er ubrukelige så vil prøve å komme med noe bra i år.. Men veldig smart det dere foreslo om kokebøker og forskjellige oljer og sånnt til tantene mine det skal jeg gå for! Anonymous poster hash: 58f1c...548
Thorn Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Får ikke til å lage fine lenker på nettbrett, men det er i hvert fall denne type skjerf jeg snakket om: http://www.ebay.com/itm/Knitted-Hood-Circle-Cowl-Wool-Scarf-Shawl-Wrap-Loop-Winter-Autumn-Warmer-5-Color-/390604773486?pt=US_Scarves_Wraps&var=&hash=item5af1dbd86e Jeg kjøpte ikke fra denne selgeren, riktignok, h*n er tydligvis ikke lenger registrert på ebay. Men det er mange som selger samme skjerfet, og det finner i kjempemange farger. Stemmer fortsatt for hansker for touchtelefon til guttene, utrolig praktisk i kulden!
Thorn Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Legger like godt ved linken til tskjorter fra Threadless også, jeg. På salg koster de fra ti dollar, og det er mye kult der inne! http://www.threadless.com/catalog/style,tees/type,guys/price,clearance/page,2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Hva med å kjøpe noen kule tegneserieromaner til gutta? sjekk outland.no Anonymous poster hash: bf6d5...887
Gjest Yellowrose Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Www.coolstuff.no har noe for en hver smak
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Tusen takk alle!! Ååh.. Det er så herlig å kunne gi noe skikkelig og bra! Anonymous poster hash: 58f1c...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå