Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har klart å finne meg en gutt som jeg begynner å like ganske godt. Han har de samme følelsene som meg, så jeg er litt ekstra spent selvfølgelig! Det er jo en herlig følelse :D

Det jeg hadde glemt fra forrige forelskelse er at jeg blir kjempedårlig av det! Jeg er kvalm hvert eneste sekund av døgnet, klarer så vidt å få i meg mat og føler meg ikke frisk. Vanligvis sluker jeg mat jeg liker, men nå klarer jeg så vidt en halv tacolefse. Mamma begynner å lure på om det er noe galt med meg, noe det jo så klart ikke er. Jeg klarer ikke helt å forklare henne saken ettersom det er så i "forholdet" mellom meg og gutten.

Er det her vanlig? Vet man blir dårlig, men har andre det SÅ ille også?

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Du får vente til matlysten står opp igjen da?

Skrevet (endret)

Dette er helt normalt når man er forelsket, så du trenger ikke å bekymre deg. Det er bare kroppen sin måte å reagere på forelskelsen. Du har vel hørt ordtaket "Å leve på luft og kjærlighet". Det er forskjell på hvor kraftig folk reagerer på dette, men du trenger ikke bekymre deg. Kroppen din klarer seg fint med mindre mat en periode, og det går over av seg selv etterhvert. Du får prøve å spise lite og ofte om det plager deg veldig.

Endret av Akacia
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

En bekjent av meg er også slik når hun er forelsket. Du er ikke alene om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...