Gå til innhold

overføring mellom to banker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror og jeg har forskjellige banker, men jeg satt nå over penger til han. Når er dette da inne?

Anonymous poster hash: c5165...1da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morra tidlig, vil jeg tro. :)

Skrevet

Hmm.. Han har ikke fått noe inn enda

Skrevet

Man skulle normalt tro i dag tidlig ja, men sjekket nettopp nettbanken og der lå en betaling til behandling. Syns det var lovlig sent, vanligvis er det voooosj ute kjempetidlig. Har DNB og opplever de normalt sett som raske. Så jeg regner ikke med at de er hos mottager før tidligst i ettermiddag, muligens i morgen tidlig.

Syns også det virker som at dersom man legger inn noe FØR midnatt, så trekkes det kjappere enn om det er dagens betaling.

Skrevet

Man skulle normalt tro i dag tidlig ja, men sjekket nettopp nettbanken og der lå en betaling til behandling. Syns det var lovlig sent, vanligvis er det voooosj ute kjempetidlig. Har DNB og opplever de normalt sett som raske. Så jeg regner ikke med at de er hos mottager før tidligst i ettermiddag, muligens i morgen tidlig.

Syns også det virker som at dersom man legger inn noe FØR midnatt, så trekkes det kjappere enn om det er dagens betaling.

Jeg har også DNB, men han igjen har Nordea. Vil det da si at det bør være inne hos han idag så lenge jeg overførte i natt? Det er vel ingen transaksjoner som går igjennom på nattetid. Forstod ikke helt svaret ditt nemlig:)

Skrevet

Joda. Transaksjoner går på natten. Jeg også trodde de ikke gjorde det, men jeg har opplevd å få penger på konto klokken 01 og sånt. Så det må jo være bevegelser i systemet.

Men ellers så skjønner jeg ikke hva du ikke skjønte. Jeg la inn en betaling sent i går, eller meget tidlig i dag om du vil. Normalt sett opplever jeg at de er ute veldig tidlig, men den er altså nettopp trukket hos meg. Jeg regner med at den er hos mottager mellom i ettermiddag og i morgen tidlig.

Gjest Carousel
Skrevet

Er det ikke sånn at overføringer før 12 på ettermiddagen overføres samme dag?

Skrevet

Er det ikke sånn at overføringer før 12 på ettermiddagen overføres samme dag?

Igjen, det trodde jeg også. Men kan legge ting inn senere med DNB og de er overført samme dag. Iallfall rundet 13-14. Jeg tror det er forskjeller på bankene, kanskje.

Skrevet

Joda. Transaksjoner går på natten. Jeg også trodde de ikke gjorde det, men jeg har opplevd å få penger på konto klokken 01 og sånt. Så det må jo være bevegelser i systemet.

Men ellers så skjønner jeg ikke hva du ikke skjønte. Jeg la inn en betaling sent i går, eller meget tidlig i dag om du vil. Normalt sett opplever jeg at de er ute veldig tidlig, men den er altså nettopp trukket hos meg. Jeg regner med at den er hos mottager mellom i ettermiddag og i morgen tidlig.

Da forstod jeg. Men her ble det nemlig trukket med en gang, og derfor kunne jeg ikke forstå hvorfor det ikke var inne hos han enda. Men får vel bare sende han i minibanken en gang til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...