AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Dere som har fast, 100% jobb og alltid er smørblide.. Hvordan greier dere det? Er dere alltid smørblide, eller er dere bare veldig gode skuespillere? Jeg føler at jeg alltid er enten stresset, gretten eller nedfor, noe som selvfølgelig gjør at folk ikke stiller seg i kø for å finne på noe. Føler at alt går innpå meg, og jeg er ikke flink til å legge gårdagens sorger bak meg. Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 67dd8...44b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Det er faktisk så enkelt å bare bestemme seg for å være blid og glad. Er du stresset og klarer å oppdage dette selv, så kan du jo prøve å finne ut hvorfor du er stresset. Mest sannsynlig vil du finne ut at du ikke har noen grunn til å være stresset. Alt til sin tid - Nyt øyeblikket! Du har nok heller lært deg å være stresset, sur og gretten - du kan med andre ord lære deg å være blid og glad. Gjør ting du liker så ofte som mulig! Selv om du er sliten så får du oftest mye energi av å gjøre gøye ting. Selvsagt kan man ta det rolig når du ønsker det, men alt med et positivt og godt humør Cherio Anonymous poster hash: 3cf27...c3f 1
Gjest Jumo Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg har hatt mange dager jeg ikke føler meg 110% selvom jeg er på jobb hver eneste dag. Er kanskje sliten, litt deppa og generelt lei av ting og tang, men med en positiv instilling kommer man veldig langt. Jobb er jobb, og der skal man oppføre seg bra. Etter jobb føler man seg automatisk litt bedre, fordi man har klart å tvinge seg til å tenke positivt en hel dag. Sånn er det hvertfall for meg. Også skal det sies at det er lov med dårlige dager i blant, men de dagene sparer jeg på irritasjonen og er heller sur når jeg kommer hjem. Men som sagt - positiv instilling er faktisk ganske gull verdt.
Denobulan Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Jeg er "naturlig"(på grensen til unaturlig ) glad. Men jeg kan og, etter en dag hvor jeg har måtte gi mye av meg selv, være innesluttet og trenger mat og litt stillhet når jeg kommer hjem. Dette varierer og i perioder. Tror ikke alle er like blide og glade hele tiden
Djungelvrål Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Her i Norge er vi utrolig heldige som trenger å jobbe så lite som vi gjør for så høye lønninger. I f.eks USA er det ikke uvanlig å jobbe 50-60 timer i uka , mens vi her i norge bare jobber skarve 37 t. Slutt å syt og innfinn deg med at skal man leve, må man jobbe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå