Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser overalt at det er sinnsykt mange, som har tattovering. Jeg synes det er kjempe fint med tattovering, men jeg lurer på om hvor mye det koster? (Vurderer kanskje å ta selv)

Anonymous poster hash: ad7f5...953
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger jo av hvor du tar tatoveringen, hvor stor den skal være og hva du skal få tatovert.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Det er dyrt. Jo større eller jo mer detaljert den er, jo dyrere er det. Her er 800kr minstepris, uansett hva du tar. Jeg planlegger en på det ene skulderbladet som vil komme på 5000kr.

Tatoveringer er dyrt men det syntes jeg egentlig er helt greit. Det varer tross alt evig og det er enklere å tenke seg om to ganger når man må ut med litt penger for det. :)

Skrevet

Jeg har en som dekker nesten hele låret. 7000 kr. Skal du ha en bitteliten en får du den for under 1000. Min tatovør tar 1000 kr i timen så ja jo større/ mer detaljert jo dyrere.

Skrevet

her er minstepris 800.-, og gjerne 1000.- i timepris. Jeg har to linjer med skrift på ribbeina med to hundepoter ved siden, og betalte 2500.- for den. Har også en stor på overarmen (dekker hele overarmen på fremsiden) i farger, som jeg betalte 2000.- for. Grunnen til at jeg fikk den på armen billigere (skulle egentlig betalt 3000.-) var fordi hele sleeven skal taes hos samme tattovør.
Jo større tattovering, jo billigere vil nå jeg heller si.

Skrevet

Hvor lang er et tau?

Umulig å gi et konkret svar, da det er mange faktorer som bestemmer.

Jeg betaler 6000,-/session. Om jeg orker 3 eller 5 timer avgjør derfor prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...