AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg er en jente på 17 år. Nå i år har jeg begynt på en ny skole, hvor jeg kun kjenner to personer. I slutten av sommerferien var jeg på en fest hvor jeg møtte en gutt jeg synes virket veldig grei og kjekk. Vi snakket ikke så veldig mye, men vi hadde en del øyekontakt, så kom han bort til meg å spurte hva jeg het osv. Etter festen la jeg han til på facebook og han godtok. Jeg fant for noen dager siden ut at han går på den nye skolen min. En dag jeg var i kantina å så etter vennene mine så jeg han og han så på meg. Jeg smilte litt til han men så ropte venninna mi på meg så jeg fikk ikke se hva han gjorde tilbake. På skolen vår er der to bygg, et som er hovudbygget hvor kantinen er og det er der jeg har klasserom. Så er det et annet bygg hvor det er noen klasserom å et slags amfi. Det som er litt dumt er at han sikkert ikke pleier å gå ofte opp til kantinen siden det er på et annet bygg. Jeg har jo ikke sett han mer enn to ganger. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få kontakt med han uten å virke for desperat? Jeg vil liksom gi han et lite hint om at jeg er interessert, men ikke for mye. Anonymous poster hash: 65fa7...3fb
LoneWolf Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 "Et lite hint" er noe de fleste gutter vil gå totalt glipp av. Det enkleste er å si det (mer eller mindre) rett ut, eller på en slik måte at det er liten tvil rundt saken. Lykke til uansett hvilken fremgangsmåte du velger å bruke
Gjest Lincoln Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hvis du gjør som jenter flest når de er interessert dvs. absolutt ingenting, så er det svært tvilsomt om du kommer noen vei. "Et lite hint" er det samme som absolutt ingenting. Dersom du i stedet går bort til ham og sier "hei" så øker du sjansen for at noe skal skje med mange tusen prosent. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Går du på skole i Oslo? Nei, Ålesund Anonymous poster hash: 65fa7...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå