AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Får man noe slags "diplom" eller noe til barnet? Anonymous poster hash: 32422...a7b
Steget Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg har hørt at man får et kort o posten, menn at det tar lang tid før det kommer.
Gjest gurimalla Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Vi fikk kort tilbake begge gangene, men det tok laaaaaaang tid.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Takk for svar, da får vi vente å se om det kommer noe da Men det er jo litt synd om det er tilfeldig om man får kort eller ikke, barn syns jo helt sikkert det er veldig stas med kort fra Kaptein Sabeltann. Anonymous poster hash: 32422...a7b
optimera Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Du kan evt kjøpe en liten Sabeltann ting i en lekebutikk, som han finner når han kommer hjem fra barnehagen, f.eks. Å bare si at den er blitt levert av Sabeltann som takk for tutten. Vår lille tass leverte tutten i Sabeltanns kiste i sommer i Dyreparken. Fikk ingenting da heller, men vi sa at han kunne kjøpe noe i Sabeltann butikken, siden han hadde gitt tutten sin til ham.
Eliisa Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Sender dere den virkelig til Dyreparken? Er vel ikke verre enn å lage en diplom selv Tar jo to minutter
hjärterdam Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Mini sendte og fikk kort ganske raskt. Hadde da kjøpt et kort til å ha i bakhånd om han begynte å spørre etter det/ det tok lang tid
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Ei venninne sa til sin datter at kråkebabyene trengte tuttene, å lot henne kaste en tutt til kråkene selv. Det ble litt fravenning, men nå om det skulle dukke opp en tutt sammen med lekene er ungen fast bestemt på at det er kråkebabyen sin. Anonymous poster hash: 635d8...eff
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Sender dere den virkelig til Dyreparken? Er vel ikke verre enn å lage en diplom selv Tar jo to minutter Vi har spurt om han hadde lyst til å skrive brev og være med og legge brevet i postkassa på butikken. Det hadde han veldig lyst til, ser ikke hvorfor det er så mye mer jobb enn å lage diplom selv når barnet har lyst til å sende det til Kaptein Sabeltann. Anonymous poster hash: 32422...a7b
Flinkpike123 Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 En jeg kjenner fikk kort tilbake fra Kaptein Sabeltann 20 år etter at han/familien sendte eller ga bort smokken til han. Så det kan jo ta veldig lang tid, men tror nok de fleste får før eller senere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Kan også sende til karpene i akvariet i bergen, da får en kort tilbake fra de. Anonymous poster hash: a0930...00a
Amberleaf Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Fikk kort og hilsen fra Sabeltann. Veldig stas for smårollingene her i huset 1
Sol79 Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 En jeg kjenner fikk kort tilbake fra Kaptein Sabeltann 20 år etter at han/familien sendte eller ga bort smokken til han. Så det kan jo ta veldig lang tid, men tror nok de fleste får før eller senere. Fantes Kaptein Sabeltann for 20 år siden? Nevøen min fikk kort to år etterpå. Da var det i grunn ikke så interessant lenger.
Flinkpike123 Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Fantes Kaptein Sabeltann for 20 år siden? Nevøen min fikk kort to år etterpå. Da var det i grunn ikke så interessant lenger. Jepp! 1
Nerine_ Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Fantes Kaptein Sabeltann for 20 år siden? Nevøen min fikk kort to år etterpå. Da var det i grunn ikke så interessant lenger. Kaptein Sabeltann har eksistert i 24 år faktisk, husker godt jeg likte han selv da jeg var liten 1
Missy1 Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Hadde lagd kort selv jeg ei jeg kjenner lagde skattekart og gjemte en skatt så når dette skattekartet kom i posten "fra kapten sabeltann" så måtte de ut og finne skatten som var premien for smokkeslutt syns det virket som en artig måte å gjøre det på. Min gutt spytta ut smokken når første tanna kom så det dillemmaet har ikke vi
captiva Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Vi "sendte" smokkene til pippi og jeg lagde et brev fra pippi som kom i posten dagen etter. Stor stas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå