Gå til innhold

Elsker han, men hater familen hans - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1a875...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hater du familien hans da?

Anonymous poster hash: 72126...50d
Skrevet

litt mer info hadde hjulpet.....

Anonymous poster hash: 61123...689
  • Liker 2
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 2 år.

I begynnelsen av forholdet var alt fantastisk og jeg kunne ikke tenkt meg en bedre svigefamilie.

- Moren "samlet opp" irretasjon over flere måneder og eksploderte da med alt hun hadde irritert seg over i lang tid. Alt handlet om tullete ting som foreksempel --- at jeg tok en halv hylle av klesskapet hans til mine klær, at vi tok oss litt for mye til rette i hennes hjem, at vi smørte nistepakke etter klokken 10 på kvelden, at vi dusjet før vi la oss osv, osv, osv ........

Alt dette resulterte i en stor krangel mellom meg og "svigermor"...

- Vi fikk heldigvis ordnen opp i dette, men jeg går rundt å "leker skuespill" over at jeg liker henne og "tråkker nå på nåler" i hennes hjem bare for å ikke skape flere krangler ( dette selvfølgelig for å ikke såre kjæresten min.... )

det som irriterer meg aller mest at hele familien (moren, faren og søstra+hennes forlovede) er alle sammen noen irriterende snobber. De skal trøkke ut skryd av deg for alt! De stiller ledene spørsmål som foreksempel( ikke sant denne var skikkelig fin???) slik at man ikke har noen valg enn å si (joda, den var fin) .......

Når hun er hos frisøren forventer hun en voldsom skryd når hun kommer hjem, men når jeg kommer rett fra frisøren kommenterer hun ( syntes håret ditt så litt fett ut jeg ) ................... IRRITERT!

Klarer nesten ikke holde ut lenger... elsker jo gutten min over alt på jord!, men den hersens hurpa klarer jeg ikke mer. HJELP MEG, SÆRRIØST DESPERAT!!!

Skrevet

Det er da ikke familien hans du er sammen med. Hvis du ELSKER han, og vil være med han, så må du svelge noen kameler for mannen du elsker. Vi kan ikke få både i pose og sekk. Det blir litt for dumt å gjøre det slutt fordi han ikke har den riktige familien. Det finnes ikke perfekt.

Quoter Shakespeare her: The course of true love never did run smooth.

• Liker 4
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 2 år.

I begynnelsen av forholdet var alt fantastisk og jeg kunne ikke tenkt meg en bedre svigefamilie.

- Moren "samlet opp" irretasjon over flere måneder og eksploderte da med alt hun hadde irritert seg over i lang tid. Alt handlet om tullete ting som foreksempel --- at jeg tok en halv hylle av klesskapet hans til mine klær, at vi tok oss litt for mye til rette i hennes hjem, at vi smørte nistepakke etter klokken 10 på kvelden, at vi dusjet før vi la oss osv, osv, osv ........

Alt dette resulterte i en stor krangel mellom meg og "svigermor"...

- Vi fikk heldigvis ordnen opp i dette, men jeg går rundt å "leker skuespill" over at jeg liker henne og "tråkker nå på nåler" i hennes hjem bare for å ikke skape flere krangler ( dette selvfølgelig for å ikke såre kjæresten min.... )

det som irriterer meg aller mest at hele familien (moren, faren og søstra+hennes forlovede) er alle sammen noen irriterende snobber. De skal trøkke ut skryd av deg for alt! De stiller ledene spørsmål som foreksempel( ikke sant denne var skikkelig fin???) slik at man ikke har noen valg enn å si (joda, den var fin) .......

Når hun er hos frisøren forventer hun en voldsom skryd når hun kommer hjem, men når jeg kommer rett fra frisøren kommenterer hun ( syntes håret ditt så litt fett ut jeg ) ................... IRRITERT!

Klarer nesten ikke holde ut lenger... elsker jo gutten min over alt på jord!, men den hersens hurpa klarer jeg ikke mer. HJELP MEG, SÆRRIØST DESPERAT!!!

Hvorfor bor du hjemme hos moren hans?

Anonymous poster hash: 5141c...61a

• Liker 16
Skrevet

Bor du hjemme hos moren til kjæresten din? Hvor gamle er dere?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bor du hjemme hos moren hans?

vi bytter på å bo hjemme hos og litt hos han .. Bor 5 minutter unna hverandre og sover litt hos hverandre .. så blir automatisk med henne mange dager i uken...

Skrevet

Bor du hjemme hos moren til kjæresten din? Hvor gamle er dere?

Vi sover litt hos min mor og far og litt hos han. Vi er 18-19 år gamle..

Skrevet

syns det er litt å ta i å kalle henne for hurpe.. det er trossalt moren til kjæresten din.. takket være henne at han finnes !

• Liker 2
Skrevet

vi bytter på å bo hjemme hos og litt hos han .. Bor 5 minutter unna hverandre og sover litt hos hverandre .. så blir automatisk med henne mange dager i uken...

Du synes ikke dere utnytter gjestfriheten til foreldrene deres da? Du skjønner kanskje at de blir lei når en av dere er på besøk 24/7? Kanskje på tide å tilbringe litt tid fra hverandre eller tilbringe tid sammen andre steder enn hjemme hele tiden?

• Liker 13
Skrevet

syns det er litt å ta i å kalle henne for hurpe.. det er trossalt moren til kjæresten din.. takket være henne at han finnes !

Du hadde nok skjønt hvorfor om du var i min situasjon .. :/

Skrevet

Skryt, ikke skryd.

Dere får være mer hjemme hos deg og så flytte sammen for dere selv etterhvert. Og kanskje dere ikke trenger å sove/henge med hverandre så mange dager i uka? Dere er unge, så unge at venner bør komme i første rekke.

Anonymous poster hash: 2e367...346
  • Liker 3
Skrevet

Du synes ikke dere utnytter gjestfriheten til foreldrene deres da? Du skjønner kanskje at de blir lei når en av dere er på besøk 24/7? Kanskje på tide å tilbringe litt tid fra hverandre eller tilbringe tid sammen andre steder enn hjemme hele tiden?

siden krangelen har vi tilbringet mye mere tid hos meg og prøver å være her sjeldnere. Men uansett hvor lang tid det er mellom vi ser henne er hun like fæl og frekk hver gang vi kommer....

Skrevet

Og dette har dere tatt opp med svigers og spurt om er greit på forhånd?

• Liker 3
Skrevet

Det er da ikke familien hans du er sammen med. Hvis du ELSKER han, og vil være med han, så må du svelge noen kameler for mannen du elsker. Vi kan ikke få både i pose og sekk. Det blir litt for dumt å gjøre det slutt fordi han ikke har den riktige familien. Det finnes ikke perfekt.

Quoter Shakespeare her: The course of true love never did run smooth.

Har aldri vært i mine tanker å slå opp. Men ønsker så inderlig et bedre forhold til dem. De blir jo tross alt farmor og farfar til fremtidlige barn. ..

Skrevet

siden krangelen har vi tilbringet mye mere tid hos meg og prøver å være her sjeldnere. Men uansett hvor lang tid det er mellom vi ser henne er hun like fæl og frekk hver gang vi kommer....

Det var ikke det jeg spurte om da. Du skjønner vel det at de kanskje vil ha litt privatliv med sin egen familie og at de kan bli irriterte når kjæresten er der konstant?

• Liker 5
Skrevet

Og dette har dere tatt opp med svigers og spurt om er greit på forhånd?

Ja, absolutt. Hun spurte faktisk :)

Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om da. Du skjønner vel det at de kanskje vil ha litt privatliv med sin egen familie og at de kan bli irriterte når kjæresten er der konstant?

Å nei, vi er faktisk mye alene også :) han på sitt sted og da er jeg ofte med venner :) så de ser han mye alene også.. Men somregel når jeg ikke er med han bruker han selvfølgelig muligheten til å gjøre litt guttegreier som foreksempel "playstation og dataspill" :))

Skrevet

Trenger særriøst hjelp her..

kjenner jeg blir sur og deprimert bare jeg er i samme rom som dem.

Blir det for slem og be kjæresten min velge? Han er nok ikke den mest familiekjære jeg vet om, så er ganske sikker på at han hadde valgt meg, men ville det vært for egoistisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...