AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Kan ikke noe for det. Hver eneste gang jeg har med en kvinne hjem som er kåt og klar så får jeg uimotståelig lyst til å se henne skuffet og frustrert over å ikke få seg noe. Jeg elsker å sitte igjen med den makten av å kunne si nei å se henne hissig over å ikke få pikken min. Problemet er at jeg også har seksuelle drifter og lyst på sex, så hver gang jeg gjør dette sitter jeg igjen med en tomhetsfølelse og er halvveis tilfreds, halvveis utilfreds og dette har jeg lyst til å gjøre noe med. Det ene alternative er å følge et en planlagt der jeg uavhengig av hva jeg føler for avviser og aksepterer annenhver gang, og rett og slett være litt streng med meg selv å se om det gjør meg mer fornøyd på sikt. Det andre er å prøve å tilfredsstille seg selv først for så å gi meg før hun kommer. Rent følelsesmessig er nok dette mer givende, men samtidig vil jeg bare føle meg som en vanlig player som tømmer og rømmer og føle meg litt mer avmaktet. Er det noen som har det på samme måte`? Anonymous poster hash: 7fcb9...301
Gjest Wanderlust Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Eh... Vel, så lenge du er tilfreds er det helt det samme hva disse kvinnene føler? 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Gratulerer! Du har vunnet prisen over den mest egoistiske personen jeg har kommet over! Anonymous poster hash: a77ad...834 5
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hvorfor tror du alle du tar med hjem vil legge med deg? Er det bare jenter som er løse på tråden du klarer å få med deg hjem? 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Haha, særlig. Er nok bare i ts`s fantasi han avviser disse kvinnene. Tviler på at det er noen som vil bli med han hjem Og da er det ikke han som avviser for å si det sånn. Anonymous poster hash: 1f399...9bd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Gratulerer! Du har vunnet prisen over den mest egoistiske personen jeg har kommet over! Anonymous poster hash: a77ad...834 Jeg skjønner at du syns jeg er egoistisk. Jeg er klar over det, men jeg kan ikke noe for hva jeg føler og vil.Anonymous poster hash: 7fcb9...301
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Du er en lurepikk med andre ord
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Haha, særlig. Er nok bare i ts`s fantasi han avviser disse kvinnene. Tviler på at det er noen som vil bli med han hjem Og da er det ikke han som avviser for å si det sånn.Anonymous poster hash: 1f399...9bd Du tar feil.Anonymous poster hash: 7fcb9...301
waco Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Når damer er sånn til alminnelighet så er det ingen som synes det er rart?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Du er en lurepikk med andre ord Ja, men jeg skjemmes ikke over det. Faktisk tenner jeg på å høre det. Det må være en sånn passiv underdanighets greie eller noe? Jeg føler meg ikke nedverdiget av å bli kalt det, men jeg liker tanken på å tvinge fram et behov for å slenge nedverdigende kommentarer etter meg bare fordi de ikke får det de vil ha.Anonymous poster hash: 7fcb9...301
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Når damer er sånn til alminnelighet så er det ingen som synes det er rart? Når man ser hva mannen "går dragende rundt med" eller mangel på dette, er det greit man avviser. Anonymous poster hash: 1f399...9bd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Ok, sånn gjør du: 1. Ta med deg to jenter hjem. 2. Avvis den ene og bli tent av det. 3. Bruk tenningen på jente nr 2. Jeg er så smart. Anonymous poster hash: 28a01...944
Trollmortil3 Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 (endret) Ok, sånn gjør du: 1. Ta med deg to jenter hjem. 2. Avvis den ene og bli tent av det. 3. Bruk tenningen på jente nr 2. Jeg er så smart. Anonymous poster hash: 28a01...944 Genialt, for da kan du lure de til 3 kant, men så bare dytter du vekk ho ene og kun bry deg om ho andre. Da har du skuffet den ene og så har du tilfredstilt deg selv med ho andre. Problem løst. Smaaart!! (håper du forstod jeg ikke mente det, og synes du er en idiot) Og dette var ikke ment til deg som skreiv innlegget jeg svarte på, men TS Endret 4. september 2013 av Trollmortil3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Pul henne. Når du er ferdig så stopp og kast hun på dør. Anonymous poster hash: 4aa7e...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå