Petalouda Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg er på jakt etter et stillig og tøft belte til dress til herre. Noen som har forslag til hvor lete ?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Belter passer best som nøytral i utseende eller komplimentær i farge. Hva legger du i stilig og tøff (beltespennen eller reimen?), og for hvilken alder er det beregnet på? Anonymous poster hash: 5d375...e08
Gjest gjest17 Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg liker godt LV sine skinnbelter til dress, men er muligens feil prisklasse?
Petalouda Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2013 Det skal være til en mann på førti, jeg ser for meg et sort skinnbelte med en litt kul/ stillig spenne på, ikke noe glorete greier, rektangulært og "ryddig" med noen blanke detaljer kanskje. Det kan koste akkurat hva det vil, utseende betyr mer enn pris.
Pene sko... Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 (endret) Enkle belter i glatt skinn er å foretrekke som regel. Men flettede lærbelter fungerer også utmerket, ved siden av semsket og belter i andre skinntyper - typisk alligator (imitert alligator kan være vel så fint) for sistnevnte. Spennen bør være så enkel som mulig. Konservative sinn innen herremote vil ha det til at det er forgylte spenner i messing eller gull som går best til dress. Annet i nikkel eller sølv, går best til fritidsantrekk. Personlig synes jeg dette blir for dumt, så det viktigste er bare å ha en spenne som er enkel. Husk at fargen på lærbeltet skal matche læret på skoene. Brunt mot brunt og svart mot svart. Dette er en grunnleggende klesregel. Philipsons og Saddler har enkle og fine herrebelter som ikke koster urovekkende mye. Endret 5. september 2013 av Pene sko... 1
Wonders Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Hugo Boss har noen fine. LV har også enkle og fine, men de er ikke i skinn men kanvas... Jeg kjøpte dette i bursdagsgave til samboeren nå 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Enkelt, matchende farve som skoene, gylden spenne. Flettede belter er fritidsantrekk i min forretningsverden, så det avhenger litt av omstendigheten rundt bruke av dressen Om man med 'flettet' også ikluderer vevde lærbelter så vil et vevd lærbelte være' good to go'. Forøvrig meget enig med delirious, LV har meget pene, klassiske belter med en liten touch'. Gir et eksempel på et annet helt ok belte her. Dette er et Gucci til rundt 2300,- i Norge...
Petalouda Skrevet 6. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2013 Tusen takk for gode forslag. Jeg vet omtrent hvordan beltet skal se ut, enkelt, sort, skinn, og med en litt kul, hel spenne som ikke er for stor. Jeg lurer mer på HVOR jeg skal lete, ikke hva jeg skal lete etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå