Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 idag sto jeg med hue i dass og vaska. ytterdøra sto åpent, var så deilig og vårvarmt ute. så går jeg ut i gangen av en el annen grunn, og der står den svæære feite stygge nabokatta. jeg blir forbanna og husjer og hoier den ut. denne katta pleier å ligge og sole seg på platten vår, og tisser gjerne på trappa og bilene :evil: :evil: :evil: fins det noe kattefordriver a-la mygglys? (skjønner at telys med lukt ikke er tingen, men altså noe enkelt som holder kattelørva unna?) takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Har ikke forsøkt det selv, men jeg har hørt at det skal hjelpe å drysse litt pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Det finnes ting på sprayboks (som "Katt-deg-vekk" eller noe sånn) Eller du kan bruke kjærringråd som pepper, eller appelsinskal. Mine foreldre hadde stor nytte av sprayflaske i alle fall, men det meste er prøvd, og noe funka i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 "Katt-deg-vekk" (eller hva det nå heter) finnes også i kuleformat, som man kan strø for eks. i plenen eller rund trappa/terrassen. Disse kulene virker lengere enn sprayen (lukter lengere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 26. april 2004 #5 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, når du sier det... jeg husker vi har hatt liggende kuler også (men de måtte bruke spray rett og slett fordi det blåste bort en periode.... vindutsatt inngangsområde på vestlandet.... kulene ble borte... Men andre steder rundt huset lå det kuler ja ) Det funka i alle fall gnske bra med dette produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå