mee mee Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hvilken duk har du på spisebordet? Har du heldekkende, eller bare løper? Hvilken farge liker du best å bruke?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Til måltider, mener du? Jeg har aldri duk på bordet, omtrent, foretrekker kuvertbrikker, og da synes jeg det fineste er ensfargede enkle linbrikker i lyse naturfarger. Unntaket er julafte og nyttårsaften, da har jeg hvit linduk (vel, halvlin) med dukfilt under, sånn at duken ligger støtt og kjennes tykk ut. Min duk: http://www.lapuankankurit.fi/verkkokauppa/en/keittio/poytaliinat/ruusunen-poytaliina.html Anonymous poster hash: 8b0c4...41c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Vi har alltid duk på spisebordet. Noe fargesterkt og morsomt, gjerne. Akkurat nå er det en som er knallblå med hvite prikker. Pga at vi har to barn, må de vaskes ofte, så de blir ganske slitte. Men det gjør ikke noe. Anonymous poster hash: 0e324...139
Wonders Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 (endret) vi har glassbord med plass til 12 stykker. Ikke vits med duk, bare løpere innimellom... Ellers er jeg glad i brikker til underlag. Endret 5. september 2013 av Wonders
weetos Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Vi har en vokset "linduk", i naturfarge som dekker hele bordet. Veldig praktisk med små barn
mee mee Skrevet 5. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2013 Takk for svar alle sammen Vi har fått et spisebord som er grufult stygt, så prøver å finne måter for å få det "finere"
Emelisse Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Vi har et lekkert spisebord i oljet, lys eik. Bruker stort sett bare kuvertbrikker, siden bordet i seg selv er veldig pent. Naturfarget eller hvit linduk ellers. Hverdagsserviset vårt er hvitt og blått, og er ikke særlig pent til andre sterke farger. Har kritthvitt penservise, og da pøser jeg gjerne på med klare farger og matchende servietter fra f.eks. Marimekko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå