Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tendens til å bekymre meg litt for mye. Kjæresten min driver og flytter, jeg hadde en halvveis avtale med han i kveld om at jeg kanskje skulle hjelpe han i ettermiddag/kveld hvis jeg rakk det. Jeg ringte han klokka fem og fikk mobilsvar, noe jeg aldri får fra han. Jeg vet at han har dekning der han er og jeg vet at han har strøm på mobilen, den ladet han hos meg i natt. Han har alltid mobilen på og gir alltid lyd fra seg om han gjør noe spesielt. Synes det er litt merkelig, tenker på at han kan ha drevet med flytting alene og kan ha skadet seg? Føler kanskje jeg bør kjøre og sjekke hvis jeg ikke hører fra han innen en time, det tar 20 min å kjøre, men vil ikke virke hysterisk heller og bare dukke opp der liksom.. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt de samme som deg, men det ER hysterisk.. ;)

Skrevet

Jeg hadde sjekket om jeg ikke fikk svar. Mest sannsynlig er det ingenting, alle kan glemme mobilen, han kan ha brukt den mye i forbindelse med flytting i dag og gått fri fra strøm osv, men det er jo bedre å være på den sikre siden. Han bør vel uansett sette pris på at du bryr deg om han? :) Nå er jeg en ganske bekymret person selv, men har dessverre erfart at noen ganger har det skjedd ting..derfor har jeg advart kjæresten om at jeg blir redd om noen ikke svarer innen rimelig tid. Går ut fra kjæresten din også vet hvordan du er, og som du sier så er dette uvanlig.

Anonymous poster hash: 2158d...f56
Skrevet

Jeg har en tendens til å bekymre meg litt for mye. Kjæresten min driver og flytter, jeg hadde en halvveis avtale med han i kveld om at jeg kanskje skulle hjelpe han i ettermiddag/kveld hvis jeg rakk det. Jeg ringte han klokka fem og fikk mobilsvar, noe jeg aldri får fra han. Jeg vet at han har dekning der han er og jeg vet at han har strøm på mobilen, den ladet han hos meg i natt. Han har alltid mobilen på og gir alltid lyd fra seg om han gjør noe spesielt. Synes det er litt merkelig, tenker på at han kan ha drevet med flytting alene og kan ha skadet seg? Føler kanskje jeg bør kjøre og sjekke hvis jeg ikke hører fra han innen en time, det tar 20 min å kjøre, men vil ikke virke hysterisk heller og bare dukke opp der liksom.. Hva hadde dere gjort?

Ja, han har skadet seg og det første han gjør er å skru av mobilen. Logisk.

• Liker 1
Skrevet

La han få lov til å være i fred i 2 sekunder? jeesus, sånn oppførsel ødelegger forhold

Anonymous poster hash: 98548...7d3
Skrevet

Do it. Kanskje han puler noen.

Anonymous poster hash: dcd58...a98
  • Liker 2
Skrevet

Ro deg ned. Når man flytter, bærer ut og inn så har ikke mobilen førsteprioritet. Kanskje den ligger ute mens han er inne. Får du ikke kontakt i morgen så kan du dra. Send ham en SMS om at du er bekymret. Når han leser den så svarer han nok.

Jeg håper da at folk ikke kommer på døra her fordi jeg ikke umiddelbart svarer.

Anonymous poster hash: 24c23...558

Skrevet

Fikk du kontakt med ham? :)

Skrevet

Fikk du kontakt med ham? :)

Ja, jeg fikk en sms fra han der han spurte om jeg var veldig opptatt siden jeg ikke hadde gitt lyd fra meg...han hadde fått nytt simkort i går som det tydeligvis var noe gale med for han fikk ikke sms og samtaler, så jeg slapp å kjøre og det var heldigvis ikke noe gale :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...