Gå til innhold

støt fra vannet, oppvaskmaskinen og vasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi har flyttet til en ny opppusset leilighet. Problemet er at når jeg går bort til vasken, vannet i krana og oppvaskmaskinen får jeg små støt.nålstikk lingnende støt? Hva kan skyldes det?

Anonymous poster hash: 3066a...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring elektriker!

Det er ikke bra tegn, antakelig noe feil med strømmen på badet. Du får strøm i deg.

Anonymous poster hash: 75e10...0d0
Skrevet

Vært borti et kjøkken som var slik - det var overslag eller jordingsfeil eller noe? Men fikk sånn stikkende små nålestikk støt av å bruke vasken og komfyren der.

Og elektrikeren ba oss om ikke å bruke kjøkkenet før det var fiksa.

Anonymous poster hash: 75e10...0d0
Skrevet

Jordingsfeil, dette må du få elektriker til å ordne asap.

Skrevet

Sier meg enig med de andre. Elektrikeren vi bruker sier han aldri glemte en jobb han ble tilkalt til - en kvinne hadde fått strøm i seg i dusjen og døde på grunn av det. Hun hadde tatt på blandebatteriet, og klarte aldri å slippe det når strømmen gikk gjennom kroppen.

Sånt er heldigvis ekstremt sjelden. Men strømfeil skal man ta på alvor!

• Hjerte 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jordfeil.

Som alle andre her også sier:

Ring forrige eier og få navn på firmaet/elektriker'n som gjorde jobben.... om det nå var en 'trikker' som gjorde jobben.... jeg har en liten, nagende mistanke om at her kan det fint ha være en 'lykkelig hobbyelektriker' som har jobbet på egenhånd... jeg har sett flere av dem... 'lykkelige idioter' for å skrive de ordene jeg helt ærlig mener.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...