AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg vil ta ut pengene på BSU kontoen min. Skal ikke brukes på boligformål, og er klar over at jeg må skatte av de og a jeg mister muligheten til å spare i BSU. Men er det bare å gå i banken å gjøre opp kontoen, så får man pengene med det samme? Anonymous poster hash: f78f7...061
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Og at du mister alle renter du har spart opp og, så du får ikke hele beløpet dessverre...Anonymous poster hash: 9efcb...352 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg vil ta ut pengene på BSU kontoen min. Skal ikke brukes på boligformål, og er klar over at jeg må skatte av de og a jeg mister muligheten til å spare i BSU. Men er det bare å gå i banken å gjøre opp kontoen, så får man pengene med det samme? Anonymous poster hash: f78f7...061 Du får dem ikke umiddelbart. Tar to-tre virkedager Anonymous poster hash: c20d2...876
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Og at du mister alle renter du har spart opp og, så du får ikke hele beløpet dessverre...Anonymous poster hash: 9efcb...352 Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: dd0c6...a6c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Det kommer an på hvor du har BSU går jeg utifra. Jeg hadde i Skandia og overførte mine rett over på konto. Anonymous poster hash: 592f1...5e4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Fikk pengene og rentene med det samme Men takk for svar. TSAnonymous poster hash: f78f7...061
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 men hvordan kontrollerer banken at du bruker dette på bolig? Anonymous poster hash: ed4e9...c93
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 men hvordan kontrollerer banken at du bruker dette på bolig? Anonymous poster hash: ed4e9...c93 Det er en sak mellom deg og Skatteetaten. Er BSU-kontoen din tom, og boliglånet ditt ikke redusert tilsvarende eller du ikke har kjøpt ny bolig, så har du ikke brukt pengene på det du skal og da krever de tilbake skattefradragene du har hatt. Anonymous poster hash: dd0c6...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Det er en sak mellom deg og Skatteetaten. Er det virkelig slik at banken ikke er part i denne saken?? At de ikke innrapporteter noe som helst i sakens anledning? Anonymous poster hash: eb924...bd3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Jeg jobber i bank. Vi MÅ krysse av når vi avslutter BSU-konto: enten går pengene til bolig, eller ikke. Dette får skatteetaten beskjed om. Og pengene blir satt direkte over til valgt konto dersom denne er i samme bank. Anonymous poster hash: f4327...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå