Gjest Hoppetussa Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har en samboer og vi bor i hans hjemby. Jeg drar ikke så ofte til byen jeg er fra, typ 1-3 helg i året. Min familie bor i byen jeg er fra, både mor, søsken og kusiner. Veldig ofte når jeg er i hjembyen bruker jeg tiden på de nærmeste. Kusiner og venner blir det oftest ikke tid til. Nå har det seg slik at jeg skal dra hjem denne helga og samboer insisterte på at han skulle bli med. Nå sier han at vi er innvitert til en studiekamerat på middag på søndag. Jeg har sagt at jeg heller vil prioritere mine venner og familie siden vi bare skal være der i helga. Noe han syntes er ufint av meg for jeg burde kunne bruke tid på det han vil også ellers blir helgen bare en helg som går helt på mine premisser. Jeg er fryktelig frustrert for jeg vil jo helst være med mine folk siden jeg er i hjembyen min så sjeldent. Men jeg lurer selvsagt på om det er urimelig av meg og ikke ville være med til denne studiekompisen som jeg egentlig ikke kjenner.
Gjest Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Det var jo en helg på dine premisser han inviterte seg med på... Hvorfor takker han ja til en invitasjon på dine vegne, uten å spørre deg først?
Gjest Anonym Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Han virket utrolig egoistisk! Hadde det vært meg, hadde jeg dratt hjem til familien uten han, dersom han heller vil dra til kompisen. Hadde ikke taklet en sånn kjæreste.
Gjest hoppetussa Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Takk. Ja han er egoistisk jeg ser det nå når jeg har skrevet ned hva som forventes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå