AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Det har seg sånn at jeg drev på med en gutt i to-tre måneder. Vi hadde kjent hverandre i to år før dette og jeg anså han som en bekjent/venn fra før av. Mot slutten skjønte jeg at jeg måtte avslutte det hele fordi han hadde falt så fort og hardt for meg, mens jeg virkelig ikke klarte å henge med i svingene. Dessuten var an utrolig overanalyserende(grunnet dårlig selvtillit), og det gjorde at det ble utrolig negativ stemning til tider. Så spoler vi fram fire måneder. Jeg hadde nesten ikke sett noe til denne gutten, men vi hadde bestemt oss for å være venner selv om det ikke fungerte mellom oss. Dette gikk relativt dårlig fordi han fortsatte å være overanalyserende og ble furt på meg hver gang det gikk lang tid mellom hver gang jeg tok kontakt. Jeg ble i grunn utrolig lei av hele gutten og følte han alltid prøvde å gi meg dårlig samvittighet. Han innrømmet også ovenfor meg at han fortsatt hadde sterke følelser, noe jeg følte han kunne spart seg for å si siden det definitivt var slutt for begge parter(han hadde gjort det klart at om jeg så mye som rørte en annen gutt ville han aldri ha meg tilbake). En dag var jeg ute på byen med noen venner, og vi møtte tilfeldigvis noen vi kjente fra samme gjeng som gutten jeg holdt på med - der i blant broren hans. Jeg kjente han fra før av, men vi hadde aldri snakket særlig mye. Utover kvelden trakk han meg til side og det endte med at han kysset meg. Jeg likte han godt, men selvfølgelig syns jeg hele greia var merkelig med tanke på at han var broren til han jeg tidligere hadde holdt på med. Det hele endte med at vi alle sammen dro på nach, alkoholinntaket ble skyhøyt og jeg hadde sex med broren. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om saken, men kjenner jeg har dårlig samvittighet. Vi var jo aldri kjærester og jeg syns ikke jeg skylder han noe som helst. Likevel, det er broren hans og jeg visste godt at han fortsatt hadde følelser for meg. Dette visste broren hans veldig godt også. Broren hans har selvfølgelig ikke nevnt dette for han, og det har ingen andre heller. Jeg tenker at om han fortsatt har følelser for meg, så vil det virkelig ikke gjøre noe godt at han får vite det. Vet egentlig ikke helt hva jeg vil fram til. Trengte å lufte det her og høre hva dere syns jeg eventuelt burde gjøre/tenke, kanskje. Selv om jeg har dårlig samvittighet føler jeg at jeg er veldig kald når jeg tenker på det her. Anonymous poster hash: ecc9d...a1e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Haha, gjorde det samme selv en gang... Bare broren sa det han som jeg hadde flørtet med før. Var kleint da jeg var på en fest hvor de begge to var. Anonymous poster hash: 59d53...47f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Dårlig av deg. Elendig av broren. Anonymous poster hash: 26084...b30 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Haha, gjorde det samme selv en gang... Bare broren sa det han som jeg hadde flørtet med før. Var kleint da jeg var på en fest hvor de begge to var. Anonymous poster hash: 59d53...47f Visste de om hverandre? Dårlig av deg. Elendig av broren. Anonymous poster hash: 26084...b30 Klart. Andre innspill? -TS Anonymous poster hash: ecc9d...a1e
SmartA Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Gjort er gjort. Dette får du/dere ikke endret på. Jeg er enig med deg i at du egentlig ikke skylder førstemann noen ting, og at han sliter med å forholde seg til at det er slutt mellom dere - det er faktisk HANS problem, ikke ditt. Samtidig synes jeg ikke at dette var spesielt lurt av deg og broren, men det er du tydeligvis klar over. Det du kanskje kan gjøre nå, er å ta en prat med han du hadde sex med, og be om at dere holder dette for dere selv, siden broren fortsatt ikke er helt ferdig med relasjonen deres. Jeg kan ikke helt se at det vil komme noe bra utav at han får vite om dette. (Og strengt tatt er det ikke hans business, heller). Tror jeg ville ha gjort det, og deretter gått videre med hevet hode. Alle gjør dumme ting iblant. ;o)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Gjort er gjort. Dette får du/dere ikke endret på. Jeg er enig med deg i at du egentlig ikke skylder førstemann noen ting, og at han sliter med å forholde seg til at det er slutt mellom dere - det er faktisk HANS problem, ikke ditt. Samtidig synes jeg ikke at dette var spesielt lurt av deg og broren, men det er du tydeligvis klar over. Det du kanskje kan gjøre nå, er å ta en prat med han du hadde sex med, og be om at dere holder dette for dere selv, siden broren fortsatt ikke er helt ferdig med relasjonen deres. Jeg kan ikke helt se at det vil komme noe bra utav at han får vite om dette. (Og strengt tatt er det ikke hans business, heller). Tror jeg ville ha gjort det, og deretter gått videre med hevet hode. Alle gjør dumme ting iblant. ;o) Takk for svar. Jeg får gjøre det. Egentlig fatter jeg ikke at jeg fant broren attraktiv i det hele tatt med tanke på at han kan gjøre no slikt ovenfor sin egen bror. Anonymous poster hash: ecc9d...a1e
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Takk for svar. Jeg får gjøre det. Egentlig fatter jeg ikke at jeg fant broren attraktiv i det hele tatt med tanke på at han kan gjøre no slikt ovenfor sin egen bror. Anonymous poster hash: ecc9d...a1e Tja, kanskje broren tenker det samme? Hvordan kunne han finne attraktiv ei som visste at broren var hals over hode forelsket, men likevel ville ligge med ham?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Ikke bare blir dumpet av en han falt fullstendig for, han måtte oppleve at denne personen hadde sex med broren sin også. Nå mangler det bare at du kidnapper bikkja hans eller legger ut pikante bilder av ham på facebookveggen hans, så blir livet hans fullendt. Eller... du kan jo ha sex med pappa'n hans også! Jeg merker jeg mister litt troen på at det finnes oppegående mennesker der ute når jeg leser slik.
rumperister Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Høres ganske trist ut, for den gutten sin del. Tror jeg hadde klikket hvis min bror/søster/venn hadde gjort det mot meg. I mine øyne er broren verre enn deg. Du hadde jo avsluttet det hele? Men jeg må legge til at du er et fritt menneske som har lov til å gjøre hva du vil. Fra "utsiden" vil jeg ikke si at du har gjort noe litt slemt, men fra gutten sin side, ja ganske dårlig gjort. Men synes ikke at det er noe du skal tenke så mye på. Gjort er gjort. Det er broren som får ta det som kommer. Sex er naturlig for mennesker, og ting skjer Hadde du gjort det før du slo opp med gutten, ville jeg sagt det var ille. Etterpå; Litt dårlig, men ikke noe du ikke kan komme over
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Om det tråden hadde vært jeg hadde sex med søsteren hans. Så ville svarene vært som følger drittsekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå