Gå til innhold

Noen som har prøvd denne tannblekingsmetoden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så ekkelt ut. Clinomyn på tørr elektrisk børste funker som f.

Skrevet

Ikke den kombinasjonen, men da jeg var liten gnei jeg jordbær mot tennene for å få dem hvite, husker bare at det iste etterhvert.

Nå bruker jeg pasta laget av tannkrem, bakepulver og noen dråper hydrogenperoksid (fra tuben man får med i øyenvrynsfarge). Det funker så det suser!

Skrevet

Det var lurt, man får vel kjøpt hydrogenperoksyd 3% på apoteket også? Dumt å bruke det opp fra fargekittet da....

Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg har brukt bakepulver/natron lenge. Funker fett, så jeg kan fint anbefale det. Er bare ekkel smak..

Skrevet

Bakepulver er ikke det samme som baking soda på engelsk. Er visst veldig hardt på emaljen, er visst bedre å bruke natron....

Skrevet

Ja, 3% koster ca 80kr på apoteket tror jeg, men jeg klarer aldri å bruke opp mer en halve tuben med HP fra kittet, så jeg bruker det som er igjen på tennene :)

Jeg opplevde å reagere veldig på natron, jeg vet ikke hvorfor, men tannkjøtt og tungen hovnet opp og ble hvitt, så jeg byttet til bakepulver pga det.

Skrevet

Bleke tenner med hydrogenperoksid som følger med øyenbrynsfarge? Skjønner ikke at dere vil ødelegge tennene og emaljen deres på en slik uansvarlig måte. Tror dette må være noe av det dummeste jeg har lest her inne på lenge. Tenker dere ikke på etsingen og skadene som oppstår på emaljen?

Anonymous poster hash: 76242...b5f
  • Liker 2
Skrevet

3 % hydrogenperoksid er mye mildere enn f.eks crestwhite eller den du får hos tannlegen som har mye høyere styrke.

Skrevet

Nå vet jo ikke du AB hvor sterke tennene mine er, men det er jo ganske tøft av deg å komme med en så omtenksom kommentar på grunnlag av det som er skrevet her.

Skrevet

Det sier seg jo selv at dette er skadelig for tennene. Det spiller ingen rolle hvor sterke tenner du har. Denne "mixen" er svært skadelig for emaljen, men det er dine tenner, og du må bare ødelegge dem for min del.

Anonymous poster hash: 76242...b5f
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...