Gå til innhold

mammatilmichelle.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å legge denne her, siden FF sin ligger her.

Jeg leste denne bloggen en del før hun sluttet å blogge, men nå har hun begynt igjen. Jeg synes hun virker som en utrolig god mor og at hun gjør det beste hun kan. Likte spesielt den videoen hun laget om morgenrutiner, og hun virker veldig effektiv ihvertfall. Veldig moden mor til å være så ung synes jeg.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 05a75...42c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser ikke bloggen, men har vært innom to-tre ganger. Synes hun virker veldig ekte. :-) Husker hun fortalte om at hun hadde begynt å gråte av at noen hadde kalt datteren hennes stygg på bloggen, det gjorde inntrykk på meg. Dessuten virker hun ikke så veldig diva, som de andre toppbloggerne gjør.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Leser bloggen hennes av og til, synes hun er veldig flink med lille Michelle.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hørt om bloggen, men generelt synes jeg at det er veldig uansvarlig å legge ut så mye personlig informasjon på nettet som mange av disse mammabloggerne gjør. Greit at de vil utleverere seg selv til de grader, men disse småbarna har jo ingenting de skulle sagt. Nei, jeg synes ikke noe om disse bloggene.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Niennas, mod.

Skrevet

Har aldri hørt om bloggen, men generelt synes jeg at det er veldig uansvarlig å legge ut så mye personlig informasjon på nettet som mange av disse mammabloggerne gjør. Greit at de vil utleverere seg selv til de grader, men disse småbarna har jo ingenting de skulle sagt. Nei, jeg synes ikke noe om disse bloggene.

Men om du har lest bloggen, så kan du se at hun utleverer ikke seg selv eller barnet til de grader som du sier. F.eks det innlegget som hun skreiv sist handler om rusmisbrukere og at hun skal hjelpe dem. :)

Anonymous poster hash: 05a75...42c

Skrevet

Men om du har lest bloggen, så kan du se at hun utleverer ikke seg selv eller barnet til de grader som du sier. F.eks det innlegget som hun skreiv sist handler om rusmisbrukere og at hun skal hjelpe dem. :)Anonymous poster hash: 05a75...42c

Haha, utlever ikke barnet sitt? Hvertfall 5 bilder om dagen av barnet i forskjellige settinger. Jeg regner hvertfall det som utvlevering på høyeste nivå!

Men det virker jo som om hun er en oppegående og snill mor:-)

Anonymous poster hash: 4d1e3...001

• Liker 3
Skrevet

Virker som om hun har beina på jorden. Skikkelig flink mor ser hun ut som. Ikke bare flink for alderen, men flink punktum. Hun lærer nok de yngre leserene om andre verdier enn sminke og mote. Har lest den litt her og der, og selv om hun kanskje er veldig personlig, synes jeg hun både ordlegger seg bra, og fremstår som ekte og omsorgsfull. Både pen, smart, flink. En blogger jeg liker, rett og slett (ut i fra hva jeg leser) :)

• Liker 2
Skrevet

Synes hun virker genuint hyggelig, og som en god mor. Det som hadde vært enda bedre hadde vært om hun fikk seg en jobb slik som vanlige tenåringer, og droppet å blogge. Forstår at pengene gir henne frihet til mye som ikke hennes gjevnaldrende får, men hun utleverer datteren sin i stor skala. Dog ikke på samme måten som endel andre mammabloggere, feks malindus.blogg.no og siljemilf.blogg.no

Anonymous poster hash: 04945...fa5
  • Liker 1
Skrevet

Synes hun virker genuint hyggelig, og som en god mor. Det som hadde vært enda bedre hadde vært om hun fikk seg en jobb slik som vanlige tenåringer, og droppet å blogge.

Anonymous poster hash: 04945...fa5

Men hun jobber jo deltid på en resturant/cafe sted, pasta pasta eller hva det stedet het. Kjæresten hennes jobber også på samme sted. Blogge og gå på skolen gjør hun i tillegg til å være mamma.

Anonymous poster hash: 33f6b...6a9

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker henne, hun virker veldig ekte og det virker også som om hun setter ungen først og er en veldig moden og god (ung) mor.

Skrevet

Bloggen hennes er en bra "mamma-blogg", selvom hun er veldig ung, virker det som om hun er en kjempe flink mamma, til og med bedre en mange eldre kvinner. Hver gang jeg leser bloggen hennes får jeg en kjempe god følelse, sterk jente som har klart ei skikkelig utfordring.

Personen bak den forferdelig kommentaren burde google medmenneskelighet, og kanskje skaffe seg en ordbok.

Anonymous poster hash: 89068...dfd
  • Liker 1
Skrevet

Wow.. den kommentaren må være det verste jeg har lest noen gang. Finnes det virkelig så stygge mennesker?

Enig!! At noen får seg til å skrive slike ting på nettet??

Anonymous poster hash: 0da92...b54

• Liker 2
Skrevet

Ungen hennes er nydelig, og hun virker som en veldig god mor. Reagerer likevel litt på det jeg vil kalle overeksponering av barnet. Tenker spesielt på videoene hun legger ut, særlig der hun filmer morgenen deres fra de står opp til de er ute av huset. Bleie- og klesskift trenger offentligheten strengt tatt ikke å være vitne til.

Skrevet

Jeg syns hun virker veldig koselig, og ganske oppegående i forhold til flere mammabloggere. Dog skinner det gjennom at hun er veldig ung. Jeg syns det er en veldig fæl uting å publisere flere bilder av barn i hvert eneste blogginleggg, selv om det bare er "dagens outfit" eller whatever. Massevis av bilder av barn har ingenting å gjøre på nettet.

Skrevet

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...