Gå til innhold

Sjekke opp/gi kompliment til ei dame rundt 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så ser jeg noen helt utrolig deilige damer som er rundt 40 år. De er frodige så det holder og jeg får vann i munnen ved å se på dem. Jeg har veldig lyst å gå bort til dem og sjekke dem opp/gi dem komplimenter, men jeg har latt være å gjøre det fordi noen av dem kanskje er gift(?). Hvordan går det hvis en ung mann gir kompliment til/sjekker opp ei gift dame? (som han ikke vet er gift i utgangspunktet)

Til info så er jeg er 27 år.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Jeg er ikke så god på sjekketriks eller den slags.

Men jeg vet, at hvis en dame noen gang sier til meg: "Oi, jeg hadde glemt hvor stor du er."

Så kommer jeg kanskje til å svare "Tja. Jeg kunne ha sagt det samme om deg."

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så god på sjekketriks eller den slags.

Men jeg vet, at hvis en dame noen gang sier til meg: "Oi, jeg hadde glemt hvor stor du er."

Så kommer jeg kanskje til å svare "Tja. Jeg kunne ha sagt det samme om deg."

What?

Skrevet

Av og til så ser jeg noen helt utrolig deilige damer som er rundt 40 år. De er frodige så det holder og jeg får vann i munnen ved å se på dem. Jeg har veldig lyst å gå bort til dem og sjekke dem opp/gi dem komplimenter, men jeg har latt være å gjøre det fordi noen av dem kanskje er gift(?). Hvordan går det hvis en ung mann gir kompliment til/sjekker opp ei gift dame? (som han ikke vet er gift i utgangspunktet)

Til info så er jeg er 27 år.

Takk for svar :)

La gamla være i fred, og konsentrer deg om kvinner på din egen alder!
Skrevet

Jeg er rundt 40 og er i et forhold, så jeg hadde nok bare takket for komplimentet på en hyggelig måte. Alltid hyggelig å få litt oppmerksomhet og fine ord, uansett.

Skrevet

Kvinner liker da komplimenter og flørt selv om de har kommet i den distingverte alderav hele 40 år. Om du kommer noen vei, vil jo avhenge av om de er ledige + liker yngre menn. Men alle liker vel sjarm og flørt, kjør på! (Ikke vær creepy og siklende, det liker ingen uansett alder)

Skrevet

Hvis du ikke ser en giftering er det vel greit å prøve seg?

Anonymous poster hash: 2e62f...184
Skrevet

Jeg er rundt 40 og er i et forhold, så jeg hadde nok bare takket for komplimentet på en hyggelig måte. Alltid hyggelig å få litt oppmerksomhet og fine ord, uansett.

Ok, det er jo bra. Jeg skal gjøre det neste gang jeg ser ei jeg liker :)

Skrevet

La gamla være i fred, og konsentrer deg om kvinner på din egen alder!

Kvinner på min egen alder er fine de også, men jeg synes frodigheten til noen damer på rundt 40 er helt uimotståelig. De er flotte og sexy.

Skrevet

Jeg var 39 da en på 24 klarte å sjekke meg opp. Han gjorde det på en hyggelig og respektfull måte, og nå er vi gift.

Så lenge du oppfører deg ordentlig så vil nok de fleste sette pris på et ærlig kompliment :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...