AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Meg og min samboer har delt økonomi, så og si! Det går jo opp i opp uansett! Han har kjøpt leil. Hvor jeg leier hos han! Han har hatt problemer med å betale regninger i det siste, og jeg har alltid hjulpet han om det har vert krise, så klart! Men jeg kjøpte en jakke i fjor til 7000, ja (jeg har økonomi til det) så nå kjøpe jeg en tilsvarende bare annen farge til halve prisen av den! Han ble forbanna å kunne ikke forstå at jeg hadde kjøpt den? Han reagerte veldig hardt på dette! Var det respektløst av meg å kjøpe den? Anonymous poster hash: 59997...77a
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Nei. Selvsagt ikke. Det er dine penger.
Dagoberta Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Dine penger er dine penger. Bortsett fra de du gir ham ;-) Har dere vurdert at du kjøper deg inn i leiligheten? Sånn som det er nå, får han hjelp med å betale huslånet, mens du sitter igjen uten noe om det blir slutt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Dine penger er dine penger. Bortsett fra de du gir ham ;-) Har dere vurdert at du kjøper deg inn i leiligheten? Sånn som det er nå, får han hjelp med å betale huslånet, mens du sitter igjen uten noe om det blir slutt. Jeg har ikke vanlig leiekontrakt, mer avansert slik at jeg ikke taper på dette! Så det forsikra jeg meg! Men ja har vurdert det uansett... Ja det er mine penger! Avogtil virker det som han tror vi har felles økonomi fordi vi betaler mye for hverandre som egentli går oppiopp, men det er fortsatt mine penger, det er hans regninger, jeg føler ikke jeg skal stå til ansvar for at han skal få det t å gå rundt heller! TSAnonymous poster hash: 59997...77a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Nei, det var ikke respektløst som sådan, men kanskje litt... korttenkt? Du har jo allerede den jakka du kjøpte i fjor til 7000; trenger du virkelig en til i en annen farge? Kanskje han syns det er kjipt å se at du (i hans øyne) sløser bort pengene dine på ting du strengt tatt ikke trenger, mens han selv sliter med å betale regningene sine? Hadde han selv hatt like god råd som deg, hadde han kanskje ikke reagert på samme måte. Men hvilke regninger sliter han med å betale da? Og betaler du noe mer utover husleie? (Er du med og betaler på strøm, kommunale avgifter, NRK-lisens osv) Anonymous poster hash: d85c7...d41
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Dine penger, dine valg. Hvis han sliter så ser jeg ikke poenget med å kjøpe en jakke som kun er i en annen farge, men, fremdeles - dine penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå