Gjest Phair Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 Var og så Kill Bill 1 for en stund siden, ved siden av oss satt det noen som hadde tatt med seg to barn på toppen 13 år. Tåler de fleste barn slike filmer eller jeg gammeldags?
Gjest Madam Felle Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Jeg tror nok en 13 åring tåler slike filmer. Jeg husker selv at jeg så skikkelige grøsserfimer når ejg var i den alderen, og har ikke tatt noen skade av det.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Eg hadde nok også reagert, men vil tru dei toler slikt likevel.
Gjest Poirot Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Er det ikke 18-års grense? Da skal ingen under 18, selv med følge, få komme inn.
Gjest Phair Skrevet 25. april 2004 #5 Skrevet 25. april 2004 Ja, jeg var i hugga vampyrfilm fantast fra jeg var ni, men det var jo ikke samme form for brutalitet. Hmmm, må komme meg opp på "nett" snart.
liv Skrevet 25. april 2004 #6 Skrevet 25. april 2004 ei venninne av meg var på den passion of the christ og der var det ei mor som hadde tatt med seg en gutt, han var max 8 år... :evil:
LilleBille Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Kill Bill II - har 15 års grense .. og da kan barn ned til 12 komme inn sammen med foresatte...
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 En ting er at barna burde skjermes fra filmen En annen ting er at vi vanlige kinogjengere burde skjermes fra barn i kinosalen (som sparker i stolryggen, sprø og sprø, bråker med godtepapir osv)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 En ting er at barna burde skjermes fra filmen En annen ting er at vi vanlige kinogjengere burde skjermes fra barn i kinosalen (som sparker i stolryggen, sprø og sprø, bråker med godtepapir osv) ikke når det er 15 års grense på en film, og voksene mennesker jan være like irriterende med mobiler som de glemmer og skru av, smatting, knitring med papir, småsnakk etc
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #10 Skrevet 26. april 2004 Skjønte virkelig ikke hva du mente nå, Gamle Alex..?? Kan du prøve igjen?
Gjest Madam Felle Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Jeg mener at det er komplett umulig for et menneske å bestemme alderen til et barn. Min eldste sønn blir ofte tatt for å være 13-14 år, men han er 16. Mellomste blir ofte tatt for å være 13-14, men er bare 11. Så det er komplett umulig å si hvor gammel et barn egentlig er.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 Var på "the Passion of the Christ" og da satt det en familie med fem barn foran oss. De prata, teksta og bråkte hele filmen gjennom. Ikke snakk om de fikk noe med seg. Den yngsta var kanskje 8 og den yngste kanskje 12. Plutselig roper den ene "er det Jesus?" Da hadde filmen vart en time. Jeg ble veldig provosert. Og Kill Bill? Har ikke sett 2'rn, men på 1'rn satt det en mann vedsiden av meg grønn i trynet og brakk seg konstant... Ikke bra
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #13 Skrevet 26. april 2004 Skjønte virkelig ikke hva du mente nå, Gamle Alex..?? Kan du prøve igjen? 1 .Vanskelig og skjerme voksene mennesker for barn på kino når det er 15 års grense. 2. Det er ikke kun barn som bråker på kino
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #14 Skrevet 26. april 2004 1 .Vanskelig og skjerme voksene mennesker for barn på kino når det er 15 års grense. Det burde da slett ikke være vanskelig.. De som er over 15 bør klare å oppføre seg og er derfor ikke "barn" i denne sammenhengen! 2. Det er ikke kun barn som bråker på kino Ikke bare.. Men hovedsaklig..
Gjest Pjusk Skrevet 26. april 2004 #15 Skrevet 26. april 2004 ei venninne av meg var på den passion of the christ og der var det ei mor som hadde tatt med seg en gutt' date=' han var max 8 år... :evil:[/quote'] Utrolig!
Piñacolada Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Da jeg var og så Return of the King, var det en gutt på ca åtte år der, i følge med faren sin. Ikke nok med det, pappaen måtte jo selvfølgelig (gjennom heeele filmen) sitte og forklare hva som skjedde. DA ble jeg sint da!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå