livingdoll Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Billig, stilig, merke? Aaner ikke hva slags vogn jeg vil ha.. Vet bare At jeg skal ha kombi, sånn man kan ligge i først og sitte i når babyen blir eldre:) noen forslag? Gjerne linker:)
Bringebærsaft Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hei er første gangs gravid og har vært på vogn jakt i ca 1mnd nå. Jeg og barnefar har iallefall bestemt oss for en brio smile. Det er en duo vogn. Så du kan bytte fra hard bag til sportsdel senere. Har sett på noen kombi vogner også. Men synes soft bagene er så små!
Kassiopeia Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Det spørs helt på behovet deres Hvis du bor i by og kommer til å bruke den mest på asfalt og flat mark, kjøpesenter osv så bør du gå for en lett vogn. Gjerne med tre hjul eller styrbare hjul. Vi bor på bygda, og har ikke bil. Så vi var avhengige av å finne en "tung" og stødig vogn, som kan brukes overalt, i all slags vær. Valget vårt falt på Simo Kombivogn og kunne ikke vært mer fornøyd. Den er fantastisk til vårt bruk! Den brukes mye hver eneste dag, og vi triller vel mest på asfalt og grus. Men det blir mye turer i skog og mark, og den kan trilles selv der det ikke er sti, i vanskelig terreng. For de som skal frakte vognen i bil mye, så ville jeg ikke anbefalt denne, da den er veldig stor og tung.
Frøken Smilla Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Som Suvana er inne på: det kommer an på deres behov og bosted. Vi var egentlig fast bestemt på en "trehjuling", men etter å ha prøvd dem litt, samt erfart at man ikke kan snu sportsdelen på dem (dvs at du må ha barnet seende vekk fra deg når det sitter i sportsdelen), ble det ikke det allikevel. Vi valgte en Emmaljunga City Cross. Den har en sportsdel du kan vende begge veier, samt at den ikke er for tung, slik at frakting inn og ut av bil etc ikke blir "uoverkommelig". Jeg anbefaler å ta en tur til en butikk som selger diverse vognmerker og -typer, og prøve dere frem litt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Vi bor i by og skal ha denne:http://www.babyifokus.no/mobile/index.php#pro_359Anonymous poster hash: 998d5...e93
livingdoll Skrevet 4. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2013 Oi billig:) får ta meg en tur på den butikken da:)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 http://m.youtube.com/watch?v=l4G9z3XhOug&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dl4G9z3XhOug !!Anonymous poster hash: 50481...964
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Oi billig:) får ta meg en tur på den butikken da:) Butikken ligger i Sarpsborg men jeg tror de sender gratis. Anonymous poster hash: 998d5...e93
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Bor der:) Jeg også!Anonymous poster hash: 998d5...e93 1
mulberrygal Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Vi bor i by i Tromsø så vi valgte en lett men alikevel stabil vogn med store lufthjul. Brio happy. Den er lett å trille i all slags vær, men likevel liten og nett som kan fraktes lett med kollektivtransport eller puttes i bagasjen på en bil. Det er en duovogn. Det jeg liker godt med den at innsiden av bagen rommer mye men ser mye mindre ut enn de typisk store emmaljunga og simovognene. Den har regulerbare håndtak så det er praktisk at folk i forskjellige høyder kan trille den. For meg var det også viktig at vognen så bra ut, at man kan justere vinkelen i bagdelen så baby kan sitte og se ut av bagdelen og at den har påsydderefleks. Føler meg som en brio selger nå altså...
livingdoll Skrevet 4. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2013 Jeg også!Anonymous poster hash: 998d5...e93 Morro! Venter du?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Morro! Venter du? Jepp men ikke før i april. Anonymous poster hash: 998d5...e93
Ragg Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 Vi har Mountain Buggy, veeeeldig fornøyd!! Har en (snart) treåring og har brukt den frem til nå, nå har vi fått en baby til så hun har overtatt vognen. Men nå skal jeg kjøpe en ny vogn som jeg har snuse og googlet på en stund: Bumbleride Indie!! Skal bestille den fra vognverden da de ikke selges i byen vi bor i 🎉
Governorswife Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 TFK Joggster Twist, uten tvil!!! 70% av barselgruppen min hadde denne. Den er fantastisk bra. Mountain Buggy har altfor liten bag, min sønn prøvde en og var for liten da han var 4mnd.
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Personlig liker jeg ikke vogner med svingbare hjul, så jeg ville gått for en emmaljunga mondial eller edge. De er i utgaangspunktet helt like, bare selve designet og fargene som er forskjellige. Også har den stor og god bag.
Gjest Keljo Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 (endret) Endret 9. april 2014 av Keljo 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå