AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hei! Vet dere om noen virkelig bra serier? Jeg har sett Dexter, Orange is the New black, gossip girl og glee. Noen andre virkelig bra serier? Takk for forslag! Anonymous poster hash: 1b8f4...d60
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Breaking bad Anonymous poster hash: 738bf...9c5 2
frøkna Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Hei! Vet dere om noen virkelig bra serier? Jeg har sett Dexter, Orange is the New black, gossip girl og glee. Noen andre virkelig bra serier? Takk for forslag! Anonymous poster hash: 1b8f4...d60 Weeds Game of thrones its always sunny in philadelphia archer arrested development
AnonymBruker 42 Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Eneste serien jeg har sett som du nevner er Dexter..... Kan jo nevne noen av favorittene jeg husker... The Wire, Sopranos, The Shield Breaking Bad, Homeland, Boardwalk Empire, Mad Men, Magic City, Awake, House Of Cards, House, , Forbrytelsen, The Killing US, Broen, The Bridge og :D X-files:D miniserie/filmer- Beck, Wallander Sherlock, Line of Duty, Shadowline, Generation Kill og flere brit.krim jeg desverre ikke husker navn på nå Komi- Seinfeld, Always Sunny, Arcer og kanskje Louie, selv er ikke helt sikker på den enda.... I hverfall en av disse BØR falle i smak
CathFoto Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 All time favourites: Walking Dead Sopranos Sons Of Anarchy Forbrytelsen Broen Borgen Game Of Thrones Criminal Minds Shameless UK Skins UK House Of Cards Andre serier jeg liker: Monroe Cult The Good Wife Hart Of Dixie Nashville Weeds Siberia L Word Hell On Wheels Justified Scott og Bailey Revenge Sherlock Being Human Bedlam Misfits Supernatural Murphy's Law Cold Feet Miniserier: Wallander Irene Huss Maria Wern Arne Dahl Mad Dogs Den Som Dreper Thorne Above Suspicion Guilty Pleasures: Vampire Diaries Gilmore Girls Pushing Daisies Pretty Little Liars Go On Modern Family How I Met Your Mother
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Revolution!! Anonymous poster hash: d0f7b...20e 1
Gjest Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 New Girl er kult! Er også fan av weeds, orange is the new black, revenge og the office.
Sapientia Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Foruten en del av de som alt er nevnt: Nikita - den nye. Underholdende men til tider litt vel manglende på substans. Fringe Prison break Grimm - teit men underholdene Hannibal
Cessa74 Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Broen (dansk/svensk) -vanvittig bra! 1
ludo Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Six feet under Sons of Anarchy The Wire Broen Forbrytelsen De drabbade Freaks and geeks Game of thrones How I met your mother The Sopranos
AmalieB Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 (endret) Her kommer mine tre yndslingsserier i øjeblikket Breaking Bad The Borgias Dexter Men der findes mange flere som jeg ser regelmæssigt alt efter humør. Blandt andet Modern Family, Shameless, Girls mv. Faktisk er der rigtig mange gode serier! Endret 10. september 2013 av AmalieB
Maria12345 Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Hei! Vet dere om noen virkelig bra serier? Jeg har sett Dexter, Orange is the New black, gossip girl og glee. Noen andre virkelig bra serier? Takk for forslag! Anonymous poster hash: 1b8f4...d60 Breaking Bad Prison Break Beauty and the beast (ny serie i 2013) The vampire diaries Pretty little liars Hannibal (ny serie i 2013) Du finner alle disse seriene på: www.tubeplus.me
Gjest Blomst83 Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Sons Of Anarchy Private practice Army wives Body of proof Crossing Jordan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå