AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg elsker å bade og være på stranden, men hater å vise for mye hud da jeg er overvektig. Det er heller ikke lett å finne pent badetøy som passer. Noen tips til hvor de selger badetøy i store størrelser? Vil helst gå i noe som skjuler magen, badedrakt feks. Men de jeg har kjøpt har absolutt ingen støtte for puppene! Ønsker å gå med noe som jeg føler meg litt komfortabel i:)Anonymous poster hash: 44027...d16
Gjest navnelapp Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Eg handlar mitt badetøy på bravissimo.com. Bruk den bh-storleiken du vanlegvis brukar, forutsatt at du har fått den målt skikkeleg, då.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Eg handlar mitt badetøy på bravissimo.com. Bruk den bh-storleiken du vanlegvis brukar, forutsatt at du har fått den målt skikkeleg, då. Da skal jeg gå inn der og kikke Dette gjelder på badedrakter også?Anonymous poster hash: 44027...d16
Gjest navnelapp Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Ja, bh-storleiken passar også i badedrakt. Du har omkretsen og du har cup-storleiken. Stroppene er stort sett regulerbare.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg er i samme situasjon som deg, og jeg pleier å kjøpe mitt badetøy gjennom ellos. Anonymous poster hash: 6b69e...480
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Cellbes! Jeg kjøpte meg en veldig fin bikini med skjørt på der. jeg bruker bare 40 men hadde lyst til å skjule mage og hofter litt. Den var kjempegod og fin på. De har opp til str 64 der. Anonymous poster hash: 0964e...fa6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Asos.com og Change.comAnonymous poster hash: eb853...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå