fluffy-123 Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg er så frustrert om dagen, jeg må bare få noen råd. I april prøvde jeg og typen min ( nå x) trekant, noe som gikk veldig dårlig.. Jeg ble dyttet ut av akten, og ble gitt en vibrator mens han fortsatte på henne.. Jeg ble ikke inkludert i noe.. Jeg slet veldig med å tilgi han for dette, for jeg følte det ble mer utroskop enn moro.. Til slutt orket jeg ikke mer, og slo opp.. Men vi bor forsatt sammen, fordi jeg klarer ikke gi slipp på kjærligheten.. vi har det fint når vi har det bra. Men tankene rundt det som har skjedd har ødelagt mye, og gitt meg store deprisjoner.. Han oppfører seg veldig rart om dagen, og inkluderer ikke meg i noe.. Og hver gang vi skal finne på noe for å prøve å fikse forholdet og slik så vet han ikke hva han vil og da blir det ikke noe av.. Og hver gang vi skal prate om ting, så sier han enten "jeg vet ikke" " jeg vet ikke hva jeg skal si/ gjøre" og det funker ikke å ha en samtale med han.. Jeg blir så frustrert! Hva vil han? Han sier jo at han vil prøve igjen og elsker meg.. Men kan jeg stole på han? Hva skal jeg gjøre?
Steinar40 Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Som jeg ser det har du ikke noe annet valg enn å bestemme deg (selv) for å avslutte forholdet. Kommer ingenting godt ut av å fortsette. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Nei herregud! Kom deg videre og hold deg for alltid borte fra trekant heretter. Blir bare ulykke av sånt!
Steinar40 Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Nei herregud! Kom deg videre og hold deg for alltid borte fra trekant heretter. Blir bare ulykke av sånt! Ja, folk tenker ikke langt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Herregud, voks opp, se realitetene og kom deg videre. Dette er ikke noe å satse på. Anonymous poster hash: 9d7e5...75c 1
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Det er slutt, men dere bor sammen fordi du ikke klarer å gi slipp på kjærligheten? Hvilken kjærlighet? Det er vel heller din redsel for å være alene som hindrer deg. Hvorfor skal han inkludere deg i noe når det er slutt mellom dere? Folk driver med mye rart.
fluffy-123 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2013 Det er slutt, men dere bor sammen fordi du ikke klarer å gi slipp på kjærligheten? Hvilken kjærlighet? Det er vel heller din redsel for å være alene som hindrer deg. Hvorfor skal han inkludere deg i noe når det er slutt mellom dere? Folk driver med mye rart. Ja, vi bor sammen fordi vi ikke er helst sikkre på hva vi vil.. Eller hva jeg vil.. Han er jo helt klar på at han vil ha meg tilbake.. Og det er ikke bare bare å gi slipp på en person som man har vært sammen med en lengere tider..
Steinar40 Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Ja, vi bor sammen fordi vi ikke er helst sikkre på hva vi vil.. Eller hva jeg vil.. Han er jo helt klar på at han vil ha meg tilbake.. Og det er ikke bare bare å gi slipp på en person som man har vært sammen med en lengere tider.. Men "Han oppfører seg veldig rart om dagen, og inkluderer ikke meg i noe." Syns du at dette henger veldig godt i sammen med at han vil ha deg tilbake?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Ja, vi bor sammen fordi vi ikke er helst sikkre på hva vi vil.. Eller hva jeg vil.. Han er jo helt klar på at han vil ha meg tilbake.. Og det er ikke bare bare å gi slipp på en person som man har vært sammen med en lengere tider.. På hvilken måte er han klar på at han vil ha deg tilbake? Det du sier om han, måten han svarer deg på, forteller det motsatte. Anonymous poster hash: b840f...aa6 1
Brimi Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Hadde jeg nok aldri godtatt. Hvis han virkelig ville hatt meg hadde han jobbet for det også. Og det virker det ikke som om han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå