Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga møtt jeg en helt super gutt når vi var ute. Vi var først på et utested og etter det dro vi på en fest med vennene hans. Vi snakka mye sammen og han hang med meg hele tiden. Han var kjempe snill og omtenksom. Det hele endte med at han sov hos meg. Vi snakka sammen om alt mulig og jeg følte meg så rolig sammen med han. Vi hadde ikke sex, det eneste var at vi kyssa litt. Han prøvde seg heller ikke. Dagen etter var han hjemme hos meg en god stund hvor vi snakka og hadde det veldig koselig sammen. Før han gikk spurte han om nummeret mitt.

Men siden har jeg ikke hørt noe fra han. Vet at det bare er noen dager side , men han kunne jo ha sendt en mld..?

Har noen opplevd det samme? Tok han kontakt til slutt?

Hva tror dere han ville, siden han spurte om nummeret mitt dagen etter når vi var edru?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han ei melding du da? :)

Anonymous poster hash: 017f3...28c
Gjest pilldorf
Skrevet

Han hadde nok ikke vært interessert hvis han ikke spurte om nummeret.

Om han derimot har ombestemt seg vites jo ikke. Menn gjør jo det i blant.

Skrevet

Vent noen dager til ts, så hører du kanskje fra han! ;)

Hvis du ikke hører fra han , kan du evt sende han ei mld neste uke.

Skrevet

Har ikke nummeret hans, så kan ikke sende han mld, men kan jo alltids sende han et brev på Facebook. Men jeg vinnar han skal ta kontakt først, vil liksom være sikker på at han vil ha kontakt med meg..

TS

Skrevet

Usikkerhet er fint ja.

Er vanskelig det der, å vite når noen er interessert. Og når dem ikke er.

Eller ?

Anonymous poster hash: adad4...dbf

Skrevet

Vent å se om han ringer eller sender mld, hvis han ikke gjør det, er han sikkert ikke så interessert...

Skrevet

Kan du ikke bare sende han et brev på facebook da? Kanskje han er opptatt med noe og at det er derfor han ikke har fått tatt kontakt enda?

Skrevet

Han kunne jo bare skrevet en mld og spurt hvordan det går eller noe?

Det har han tid til.

Vil som sagt ikke sende han brev eller mld først. Vil i så fall vente å se hva som skjer. Hvis han ikke snakker til meg på en stund, så sender jeg brev;)

TS

Skrevet

Hvorfor skal absolutt han ta kontakt først, TS? kan da hende han sitter med de samme tankene som deg - man vet aldri.

Skrevet

I helga møtt jeg en helt super gutt når vi var ute. Vi var først på et utested og etter det dro vi på en fest med vennene hans. Vi snakka mye sammen og han hang med meg hele tiden. Han var kjempe snill og omtenksom. Det hele endte med at han sov hos meg. Vi snakka sammen om alt mulig og jeg følte meg så rolig sammen med han. Vi hadde ikke sex, det eneste var at vi kyssa litt. Han prøvde seg heller ikke. Dagen etter var han hjemme hos meg en god stund hvor vi snakka og hadde det veldig koselig sammen. Før han gikk spurte han om nummeret mitt.

Men siden har jeg ikke hørt noe fra han. Vet at det bare er noen dager side , men han kunne jo ha sendt en mld..?

Har noen opplevd det samme? Tok han kontakt til slutt?

Hva tror dere han ville, siden han spurte om nummeret mitt dagen etter når vi var edru? :)

La det ligge og vent noen dager og se om han tar kontakt:) Men ville ikke, som andre her sier, ta kontakt med han selv.. Han fikk nummeret ditt og har da anledning til å sende melding eller ringe om han vil og er interessert. Å kontakte han på face bare noen dager etter fordi du ikke har hørt noe, kan lett virke klengete og masete.

Skrevet

Han kunne jo bare skrevet en mld og spurt hvordan det går eller noe?

Det har han tid til.

Vil som sagt ikke sende han brev eller mld først. Vil i så fall vente å se hva som skjer. Hvis han ikke snakker til meg på en stund, så sender jeg brev;)

TS

hvorfor skal du på død og liv ta kontakt med han om han ikke snakker til deg på en stund? Du ga han kontaktinfo og om han er interessert så tar han kontakt.. tar han ikke kontakt var han nok ikke så interessert som du trodde. En annen her spør om hvorfor han skal ta kontakt, og ikke du. Jeg tenker nå at ballen ligger hos han når det er HAN som ba om ditt nr.

Anonymous poster hash: a972d...b79

Gjest Wanderlust
Skrevet (endret)

En mann sendte meg melding etter to måneder. Nå var jo dette litt for lenge for min del, men syns ikke du burde være utålmodig riktig ennå.

Endret av Wanderlust
Skrevet

Han har kanskje kjæreste hjemme da? Det finnes ( dessverre) dem som flørter rundt ute, men ikke tar mer kontakt fordi dem egentlig er opptatte!

Skrevet

Er mannen verdt det så tar jeg eget initiativ. Siden du ikke kan sende ham SMS så hadde jeg sendt en melding på fb og takket før noen hyggelige timer. Ingen spørsmål og ikke press. Bare si at du hadde det hyggelig. Da er resten opp til ham.

Anonymous poster hash: dda4b...c35

Skrevet

Vent å se hva som skjer. Kan jo være han venter med å sende mld til helg for p er om du vil finne på noe i helga eller noe?:)

Skrevet

Ja det har jeg opplevd før. Jeg var på en konsert( på en liten plass) og der møtte jeg en jeg danset meg, og vi begynte å kysse litt. Han ville ha tlf nr mitt før jeg dro. Skreiv det på handa hans, han skrev sitt på mi arm.

Jeg delte leilighet med ei venninne. Jeg og denne gutten bodde 2 timer kjøring unna hverandre, der vi møtte var sånn ca mitt i mellom der vi bodde.

Jeg ble veldig betatt av han, og håpet jo han skulle ringe, jeg tørte ikke (var litt sjenert av meg)

Dagene gikk, og jeg trudde aldri han ville ringe. Venninna mi mente jeg skulle ringe, men jeg tørte ikke.

Så ca 1 uke etter så ringte tlf (vi hadde hustelefon) Og hun tok tlf. Og den var til meg!! Så på henne hvem det var. Vi ente opp med å være sammen i 9 år og fikk 2 barn ilag :P Hadde et avstandsforhold i 1,5 år før vi flyttet ilag. Tok desverre slutt. Jeg var 19 og han 21 da vi møtte hverandre.

Så vent litt, så kanskje han ringer en dag. Kankje han ikke vil virke for ivrig og venter noen dager med å ta kontakt?

Anonymous poster hash: 22059...c9a
Skrevet

Når jeg tenker meg om, så har de andre her rett i at ballen ligger hos han siden han har telefonnummeret ditt, og du ikke hans.. Dere er kanskje ikke venner på facebook heller. Lykke til og oppdater oss!

Skrevet

Bare vent. Om han er interessert tar han kontakt. Er mulig han har kjæreste eller dater noen andre, er også mulig han var mindre interessert når han først er edru...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han var så lenge og spurte om nummeret mitt dagen etter når vi faktisk var edru begge to. Han kunne jo bare ha kommet opp med en unnskyldning om at han måtte gjøre noe...

Føler også at ballen er litt på han sin side. Dessuten liker jeg når guttene tar initiativ først:)

Btw søt historie om deg og han gutten på festival:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...