Gå til innhold

Tips til romantisk ferie/ kjæreste ferie ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Noen som har lyst å dele gode ferie tips med meg? Nå tenker jeg på hva man som kjærester kan finne på sammen. Noe som man kan minnes, som ikke behøver å være for dyrt, noe man gjør når man ennå er fri til å gjøre det. Det behøver ikke være noe avansert noe. Bare det er noe man sitter igjen med gode minner om etterpå.

Hva har du og kjæresten din delt sammen? Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Aurlandsdalen!

Eller en liten øy i Hellas.

Roma er også fint.

Gjest Virvar
Skrevet

Fortell hva dere gjorde på da, hva som gjorde det fint og minneverdig. :)

Gjest Virvar
Skrevet

Håper forøvrig ikke denne flyttes - for her er det mange som leser. Og disse ferieplanene er igrunnen noe som skal styrke samlivet vårt. Derfor postet jeg den her. :wink:

Skrevet

Bacelona, Miro, Picasso, Gaudi, tapas, flamenco, smågater, havna, vin, paella, cafe, Ra Rambla, shopping, det er bare en inderlig vakker by.

Gjest Poirot
Skrevet
Fortell hva dere gjorde på da, hva som gjorde det fint og minneverdig. :)

Roma; severdigheter, shopping, iskrem og restauranter.

Aurlandsdalen; fra hytte til hytte (betjente), nydleig natur, 6 timers gange i vakre omgivelser og gamle setre.

Hellas; bading på egen strand, krystallklart vann, restauranter med rutete duker, solnedgang på terrassen med rødvin

Skrevet

Hvis dere har lyst til å gjøre noe sammen, som er ganske enkelt og rimelig, men gir masse gode opplevelser og minner, vil jeg foreslå en sykkeltur.

Det finnes utallige alternativer både i Norge og våre nærmeste naboland.

Dere får masse frisk luft, og opplever landskaper og natur på en mye mer intim måte en når du sitter i en bil.

Men prøv å ta med så lite bagasje som mulig. Selv foretrekker jeg hotelpass e.l. istedet for å drasse på masse campingutstyr. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...