Gå til innhold

Hudlege i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått en henvisning til hudlege i forbindelse med noen rare føflekker, i tillegg til at jeg sliter med akne i ansiktet, på skuldrene og på ryggen (har prøvd tetracyclin og en MASSE apotek-produkter uten resept).

Nå sliter jeg med å finne en hudlege i Bergen. Forstår det sånn at de fleste er opptatt i lang tid fremover.

Stemmer det at det er mulig å få time hos Aleris, men at man da blir satt i en lengre kø? Dette gjør forsåvidt ikke meg noe, etter å hatt akne i 10 år, så gjør det meg ikke så allverdens å vente i 3-6 mnd til, jeg er student og kan da ikke punge ut i dyre dommer sånn uten videre for private.

Men jeg tar gjerne i mot tips for hvilke hudleger (da gjerne med telefonnummer om du har) som finnes i Bergen og omegn. Nesttun går også greit. :)

På forhånd tusen takk for alle svar!

Anonymous poster hash: aac9d...3cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var til hudlege hos Aleris i Bergen, med noe eksem-lignende utslett jeg hadde på brystet.

Jeg kom vel til en uke etter at jeg bestilte time, men dette er 3-4 år siden.

Legen var veldig hyggelig, og beklaget seg for at det var så dyrt å komme dit. Tror jeg betalte 1300 kroner for konsultasjonen.

Anonymous poster hash: c494a...aed
Skrevet

Dr Morken i Berstadhuset i Bergen sentrum. Vis a vis Hotell Neptun og hovedpolet. Flink og sympatisk.

Anonymous poster hash: 95635...0f5

• Liker 2
Skrevet

Jeg går til hudlege på Aleris. Er kjempefornøyd med stedet. Det koster, men fikk endelig hjelpen jeg trengte.

Det er to hudleger der. En som jobber hele uken på dagtid og en som jobber tirsdag og torsdag på kveldstid. Jeg vet ikke ventetiden for hun som jobber dagtid, men han som jobber kveld hadde 2 uker ventetid sist jeg bestilte time.

:sjenert:

Skrevet

Jeg var til hudlege hos Aleris i Bergen, med noe eksem-lignende utslett jeg hadde på brystet.

Jeg kom vel til en uke etter at jeg bestilte time, men dette er 3-4 år siden.

Legen var veldig hyggelig, og beklaget seg for at det var så dyrt å komme dit. Tror jeg betalte 1300 kroner for konsultasjonen.

Jeg går til hudlege på Aleris. Er kjempefornøyd med stedet. Det koster, men fikk endelig hjelpen jeg trengte.

Det er to hudleger der. En som jobber hele uken på dagtid og en som jobber tirsdag og torsdag på kveldstid. Jeg vet ikke ventetiden for hun som jobber dagtid, men han som jobber kveld hadde 2 uker ventetid sist jeg bestilte time.

:sjenert:

Hadde dere henvisning når dere tok kontakt med Aleris? Ble det fortsatt like dyrt, selv med henvisning?

Anonymous poster hash: aac9d...3cf

Skrevet

Jeg hadde ikke henvisning, men tror prisene er det samme uansett. Det ligger ihvertfall prislister på hjemmesidene, og de sier ikke noe om forandring i prisene ved henvisning.

Skrevet

Aleris er privat så henvisning trenger man ikke. Henvisning brukes i det offentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...