Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 har fått prøveeksamensoppgave å lage et tilbehør til roskildefestivalen (design og tekstil) så jeg skal lage regnponchosak. Men kan noen si hvor jeg får kjøpt "stoffet" til dette? Dette er ikke juks Bare et nødskrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Anar ikkje svaret på spørsmålet ditt, men vart så nysgjerrig at eg berre må spørre: kva studere du? Og lukke til med oppgåva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Går som sagt design og testikler (ha-ha) og da får vi slike oppgaver. MEn jeg har ombestemt meg, lager heller en t-skjorte med et eller annet fjas på som å applikere på en øl og telt og tilfeldig sex, mao alt som har med roskilde å gjøre, hæhæ osv, nei øøøøøøøøø jeg ble stressa nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Det hørtes kult ut! Går nok bra! Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå