AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Vil overhode ikke virke nedlatende eller tråkke noen på tærne med dette, men er oppriktig nysgjerrig. Det sies jo at det finnes noen for alle. Er det slik at like barn leker best? Dere som synes at dere selv er mindre pene, har dere funnet en partner på omtrent samme nivå som dere? Anonymous poster hash: 7353e...69b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ikke noe særlig pen, men jeg vil påstå at kjæresten min er veldig pen! Han er kjekk, høy, har pene øyne og er ganske muskuløs. Anonymous poster hash: 3bee5...5e7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Jeg har aldri hatt kjæreste. Skjønner godt at jeg må sikte relativt lavt, men det er greit nok det så lenge personlighet er bra. Stygge mennesker møter en god del motstand i livet og er ofte sympatiske og forståelsesfulle i møte med andre mennesker noe jeg syntes er bra. Anonymous poster hash: d2483...184 7
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jævlig mange som tror de er stygge/"mindre pene", er normalt pene eller tilogmed nydelige. Tilsvarende er det sykt mange som tror de er flotte og vakre som faktisk er helt normale eller beint ut ille å se på. Tror ikke du får noe vettugt ut av spørsmålsstillingen, da du fort får svar fra folk som ikke ER mindre vakre (men som gjerne har fått selvtilliten knekket av schtøgge og misunnelige jenter i ungdommen). 16
Gjest Crazycatlady Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ikke spesielt pen,men jeg syns samboeren min ser bra ut. Vet ikke hvilket nivå vi er på ,men det viktigste er at den jeg er sammen med liker meg og jeg liker han. Han sier at han syns jeg er pen,så da får jeg vel tro på det. Faller for øvrig ikke for mannfolk som er billedskjønne uansett,og det er lite viktig for meg hva andre syns om utseende til den jeg er sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg er nok ikke en av de pene, er nok sånn helt middels tror jeg. Samboeren min er nok kanskje et par hakk over meg.
Alja Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Jeg syntes ikke jeg er noe særlig pen, men kjæresten min er rålekker. Definitivt over min liga.
Anciol Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 JEg ser ut som en rammet av isfolket pga litt for mange kilo på kroppen , men det er på vei ned, mannen min er ganske flott å se på 1
Miss moneypenny Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Syns ikke jeg er så pen heller. Samboeren min er den kjekkeste mannen jeg noen gang har sett, og han får stadig tilbud av andre damer. Allikevel er han sammen med meg, forstå det den som kan
Gjest Awzm me Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Til alle som sier at de er mindre pene selv, men kjærestene deres er dritfine: deres kjærester mener nok akkurat det samme!! Altså, at det er DERE selv er verdens nydeligste! Skjønnhet er individuelt. Og de jeg synes er 10/10, synes nok andre er 5/10. Jeg synes ingen kan bli definert som mindre pene dersom alle i verden skulle blitt enige om en person! 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Til alle som sier at de er mindre pene selv, men kjærestene deres er dritfine: deres kjærester mener nok akkurat det samme!! Altså, at det er DERE selv er verdens nydeligste! Skjønnhet er individuelt. Og de jeg synes er 10/10, synes nok andre er 5/10. Jeg synes ingen kan bli definert som mindre pene dersom alle i verden skulle blitt enige om en person! Dette er tull fra ende til annen. Jeg har selv hørt (spesielt menn) ytre at de egentlig ikke syns dama er særlig fin, men at mus er mus. Jeg tenkte også sånn før jeg ble lei av stygge kvinner, og for menn så er det faktisk ikke bare å finne seg en likekverdig partner, siden kvinner søker noen over seg. Kvinner forventer også å være den peneste i verden i sin utkåredes øyne, så det er umulig for menn å ikke late som om hun er det og samtidig få beholde henne.Anonymous poster hash: 24298...6ad
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Tja, jeg er i allefall ikke ettertraktet og da tipper jeg at jeg er mindre pen. Jeg finner meg ikke kjæreste, punktum. Han jeg er interessert i nå er som meg, kanskje penere. Han behandler meg som luft og det tror jeg er fordi han ikke syns jeg er pen. Anonymous poster hash: 221cd...831 1
Gjest Awzm me Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Dette er tull fra ende til annen. Jeg har selv hørt (spesielt menn) ytre at de egentlig ikke syns dama er særlig fin, men at mus er mus. Jeg tenkte også sånn før jeg ble lei av stygge kvinner, og for menn så er det faktisk ikke bare å finne seg en likekverdig partner, siden kvinner søker noen over seg. Kvinner forventer også å være den peneste i verden i sin utkåredes øyne, så det er umulig for menn å ikke late som om hun er det og samtidig få beholde henne.Anonymous poster hash: 24298...6ad Disse mennene, inkludert deg, er tull fra ende til annen. Om de ikke ser på dama si annet enn et sted å tømme seg, så fortjener de jo selvfølgelig ikke de som de selv synes er pene eller noen andre i det hele tatt. Mulig det har med personligheten deres å gjøre at de ikke får de fra "øverste rad". 10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Jeg tror jeg må være forferdelig stygg siden jeg aldri har hatt kjæreste. Føler meg alltid mindre pen og mindre verdt, og var helt usynlig i min ungdom. Gutter var ofte frekke mot meg og likte meg ikke, og jenter var ofte nedaltende og tråkket på meg. Men det var flere tilbakeholdne gutter og jenter i klassen min, så jeg prøvde å omgås de litt. Jeg har iallfall møtt mye motstand og blitt veldig sterk av det. Jeg er en rolig og snill personlighet som gir mye omsorg til alle rundt meg. Jeg vet hvordan det føles å ha de vondt, så derfor oppfører jeg meg ikke dårlig mot andre. Anonymous poster hash: 4f47e...d48 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Jeg synes jeg er mindre pen. Han jeg er sammen med er ikke en billedskjønn modellkjekkas, men han er definitivt en kjekk og attraktiv mann. Ville si at han er mye mer attraktiv enn meg Anonymous poster hash: b37a9...17a
Nimis Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 Når jeg ser meg iforhold til kjæresten min, skjønner jeg ikke hvordan jeg landet han. Rålekker kar! Så kan umulig være noe i det der " finne seg noen på sitt nivå". Hvem avgjør hvem som er på hvilket nivå isåfall?
Gjest Morgun Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Jeg får en mistanke om at dere damene her er ekstremt selvkritiske.
Gjest Arbeider Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Jeg får en mistanke om at dere damene her er ekstremt selvkritiske. Enig. Enkelte har lagt ut bilder av seg og de er i hvert fall rålekre. Men for å svare ts jeg er litt under middels. Overvektig og nesten ikke hår på hodet. Jentene som har likt meg har vært midt på treet og det er mer enn godt nok for meg. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ikke mindre pen, men sliter med noe av den samme problemstillingen. Får høre at jeg har ganske bra utseende, og har ikke noe problem med å tiltrekke meg pene damer. Allikevel skjærer det seg alltid, og jeg har fått høre at jeg bør fire på kravene fordi jeg har en under snittet pikk. Det funker ikke slik for min del. Jeg må ikke ha noen for å være lykkelig. Da går jeg heller singel resten av livet. Ville ikke klart å bare ta til takke med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå