Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på om kvinner venter mer på menn enn menn venter på kvinner. Er det ikke slik at vi venter på at de skal ringe, på at de skal svare på tekstmeldinger, på at de skal komme hjem fra jobb, få fri fra jobb, ha tid til kaffe, ha tid til å komme på besøk, ha tid til barna, komme hjem på perm fra Forsvaret, bli ferdig med å meditere, finne ut at de vil være sammen med oss...

Hvorfor finner vi oss i det? For jeg tror det er mange kvinner som venter!

Jeg lurer på hva som er nok... :-x

-venter på at han skal få ut finger'n

Videoannonse
Annonse
Gjest Ventende kvinne
Skrevet

Ja, jeg kjenner meg igjen!

Jeg venter på prinsen i mitt liv som skal komme ridende på sin hvite hest, jeg venter på at det plutselig skal ringe en drømmefyr...osv. venter på drømme-daten m.m.

Når jeg så har en kjæreste, venter jeg på at han skal komme hjem, venter på at han skal ta initiativ, venter på at han skal overraske meg, osv.

Så man kan godt si at jeg venter endel... :ler:

Nå er jeg blitt singel igjen...da er det bare å vente på drømme-mannen- igjen!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg venter ikke, jeg overfaller.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har sluttet å ventet på menn jeg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

J,a hvordan overfaller du uten at de stikker og så må du vente til de ikke er redde lenger, da?

Gjest Anonymous
Skrevet

slutt å vente, ta initiativ sjæl :roll:

Skrevet

Menn ser ut til å ha to reaksjoner hvis man tar initiativ sjæl:

1. De rømmer

2. De har deg der de vil og tar seg jæ..lig god tid for å finne ut hva de vil, så det så... Og så venter man, for hva kan man gjøre?

En hannkatt derimot - han er der hele tiden! :sjarmor:

Skrevet

Jepp, jeg venter også - men jeg sitter ikke og tvinner tommeltotter.

I dagliglivet er det ofte jeg venter på ting som angår mannen min; at han skal bli ferdig på badet, ferdig så vi kan gå ut, komme hjem fra jobben

osv.

Jeg venter også på andre ting, som kan være prosjekter på jobben, sommerferien, neste lønning, å få stelt i stand på verandaen, you name it.

Jeg gidder ikke å kaste bort tid på å vente på ting jeg kan gjøre selv. Det jeg venter på, er ting som er utenfor min rekkevidde. Tror jeg hadde blitt gal om jeg stadig vekk skulle ventet på at en mann (eller andre) skulle ta initiativet til ting jeg har lyst til å gjøre.

Skrevet

Tror menn venter en del også. Venter på at damen skal finne det rette antrekket, venter på at hun skal bli ferdig å sette opp håret, sminke seg, lakke neglene, rense huden før hun kommer og legger seg... ...og da venter han helt til neste kveld på blow-jobèn han ble snytt for kvelden før :kysse: , etter en uke ligger han der fremdeles og venter, etter et år, etter to år... De er nå tolmodige de også!

Skrevet
og da venter han helt til neste kveld på blow-jobèn han ble snytt for kvelden før :kysse: ' date=' etter en uke ligger han der fremdeles og venter, etter et år, etter to år... [/quote']

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...