Gjest Ilille Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Vi har akkurat pusset opp stuen og nå trenger jeg å gjøre noe med denne peisen.. Jeg tenkte først å male hele hvit men nå heller jeg mer mot å male kun den røde steinen, grå! Hva tenker dere? Skiferplata er svart, bør jeg male den også?
Brunhilde Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg syns du skal la skiferplata være svart, det er nesten litt helligbrøde å male så flott stein. Så syns jeg du skal fylle fugene og male hvitt. Hvis du i tilegg setter inn en innsats med mye glass, så får du er rålekker varmekilde. 1
Serafina. Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg er enig med Brunhilde, la skiferplata være som den er. Å få glatt og hvitmalt flate der det er murstein vil gjøre susen.
Gjest Ilille Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Så dere syns jeg bør male den hvit og ikke grå? Vi har grå sofa og grå taklamper så tenkte kanskje grått ville blitt fint?
Serafina. Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Tja, hvis veggene er hvite tenker jeg peisen ikke blir dominerende i rommet hvis den også er hvit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå