AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg fikk en melding av flørten der han ga meg et relativt stort kompliment (synes jeg, i hvertfall), men ga også uttrykk for en "fantasi". Jeg var opptatt da jeg fikk meldingen, og visste heller ikke hva jeg skulle svare, og plutselig hadde det gått så lang tid at det ikke var "naturlig" å svare. Nå er jeg redd for at han ble "fornærmet" fordi jeg ikke ga noennkommentar tilbake, Det skal sies at denne meldingen han sendte var svar på en melding fra meg, og han stilte ikke noe spørsmål og brukte heller ikke "..." , og han er heller ikke typen som svarer "bare for å svare". Dette skjedde for en uke siden. På grunn av hans hektiske arbeidshverdag er det ikke unormalt at det går litt tid mellom hver gang han har kontakt, men i sommer har det vært hyppigere etter som han har hatt mer fri. Den siste uken har han vært på "konferanse" i forbindelse med jobb. Jeg vet at det er veldig sosialt lagt opp, og det skjer noe "hele tiden". Dessuten vill jeg tro han er veldig fokusert på arbeidsoppgavene sine. Så: Kan jeg la være å bekymre meg? Høres det ut som jeg "fornærmet" ham?Anonymous poster hash: dbafa...1dc
Ellevill Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hvorfor kan ikke du ta kontakt med ham?
Gjest Ozelot Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Du trenger ikke å bekymre deg. I så tilfelle, litt rart å bli fornærmet over noe sånt!??
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hvorfor kan ikke du ta kontakt med ham? Jeg sendte ham en helt "random" melding noen dager senere og spurte om han har hørt om et spesifikt band, noe han ikke svarte på. Det skal riktignok sies at han også flere ganger tidligere ikke har svart på slike "uviktige" meldinger, mens alt har vært i skjønneste orden senere. (Han kan være distré, og særlig når han har mye å gjøre i forbindelse med jobb.) Nå føler jeg meg masete om jeg sender melding på ny...Anonymous poster hash: 2a09c...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå