Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en liten gutt på 5 uker som har vært veldig urolig med mye gråt fra han var ca 2 uker gammel. Han har villet kun ligge på magen fra dag 1 som gjorde at jeg ble mistenkelig på låsning eller stivhet. Mistanken var rett og vi går nå til manuelterapaut,og det begynner å hjelpe litt og jeg får han til å ligge litt mere på rygg. Men til poenget.... Jeg begynte å mistenke reflux,da han reagerte med gråt ca 30 min etter mat hver gang,all mat kom opp igjen og han svelget som bare det,akkurat som det ble surt for han. Han har slitt med magen hvor avføringen rett og slett har vært kjempe seig og svart/mørk grønn. Så slo det meg at det kan jo være nan han reagerer på,selv den nan man kjøper på apoteket. Gikk da til innkjøp av althera,nå ser det ut som det er en ny hverdag. Gutten gråter svært lite,blid og fornøyd. Gulper ikke fullt så mye lengere og avføringen ser ut til at den begynner og bli bedre. Han fikk også masse nupper/utslett i ansiktet. Kan det være tegn på melke allergi? En boks er jo svin dyr og det er jo ikke mye i en boks,den vil jo ikke vare lenge. Varer vel knapt 1 uke.

Anonymous poster hash: 384dc...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du til legen og setter i gang apparatet for å få mme på blå resept.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...