Gå til innhold

kamel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -kebolle

Skaff deg en kamelstall og start opp en kamelutleie! Jeg syns jeg ser det, nå vet ikke jeg hvor du bor, men f.eks.

Stokkmarknes Kamelutleie

Spydeberg Kamelutleie

Vi strigler Deres kamel mens De venter

Drop-in og timebestilling..

En egen call-kamel-stall hadde vel vært noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Er ikke lovlig å holde kameler som husdyr i Norge da... Men det vet sikkert den som startet tråden også, var vel ikke så serøst ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Men det fins jo kameler i dyrehager her... må jo ha en skikkelig kamelstall da!

Kanskje giraffen min kan komme på besøk?!? (Han tar ikke så stor plass, mer som 60 cm :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
det blir nok en løktråd skal du se

Hehe, det var det eg venta på også.

Kebolle, løktråd er slike trådar ein blir inspirert til å nappe i løken av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje giraffen min kan komme på besøk?!? (Han tar ikke så stor plass, mer som 60 cm :-))

Har du sjiraff!??!?!?

Åååhhh... Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -kebolle

Jepp, kjempeheldig! -Kebollemannen og har vært så heldige å ha en giraff boende hos oss i fem år nå, det var moren min som traff ham i en butikk, og spurte ham om han ville bo hos oss. Og det ville han, siden han begynte å kjede seg i butikken og syntes vi hørtes kule ut.

Her har han masse masse venner og finner på mye sprøtt og gøy. Han elsker blant annet å reise til månen i romskipet sitt, hoppe på trampoline, rafte (raff-ting vet du), fly rundt på luftsykkelen sin og spille Pfinski-ball. (Det siste er ikke helt ulikt Tommy-ball..) Og så liker han rolige ting som å stelle med plantene, lage til snacks med akacie i (for det er noe av det beste han vet), filosofere og gå klove i klove på vakre blomsterenger med kjæresten sin.

PS - han er veldig kontaktskapende, og vil helt sikkert bli venn med kameler også, hvis ikke kamelen er ekstremt uhøflig og slem da. Min giraff liker snille vesener (men de kan godt være litt rampete..)

Hvorfor finnes ikke en egen giraff-smiley? Jeg bare spør!? :-D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...