AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg er totalt hektet på guylian seashells konfekt men har bare fått tak i den på taxfree..... er i desperat behov for å skaffe meg mer sjokolade... er det noen som vet hvor guyliaan kan kjøpes ellers???? Norske butikker evt nettbutikker....Anonymous poster hash: c9d8f...39f
Gjest Tekola Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ganske sikker på at jeg har sett dem på Meny, i hvert fall? Og Sjokoladebutikken i Trondheim, troooor jeg. Du kunne jo hørt med dem om de evt. kunne sendt deg? Den er så goooood den sjokoladen!
Gjest hogwash Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Fra http://www.guylian.com/en/distribution/ If you require information on local availability, please e-mail us on Point-Of-Sale. Linken går til kontaktskjema.
momo Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 De selger det og i Sverige, hvis du ikke bor langt unna. Mener jeg og noen ganger har sett de på europris. Ellers på meny.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ganske sikker på at jeg har sett dem på Meny, i hvert fall? Vi hadde den når jeg jobbet på meny Anonymous poster hash: a4f3e...a4a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Jeg har sett de på europris Anonymous poster hash: 52a79...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå