AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Aner ikke hva han driver med eller hva jeg skal gjøre.. Siden det ble slutt har han ved jevne mellomrom ringt meg/sendt meldinger, det har som oftest endt i krangling. Det kan være at han da sier ting som "savner deg", "har det ikke lett nå", "vil se deg, holde deg" osv. Han har en dårlig uvane med å ringe meg i fylla, og siden det ble slutt er han ute hver helg. Men greia er at han selv sier han ikke vil være med meg. Så forstår ikke hvorfor han holder på sånn her en gang.. Som nå i helgen, han ringte meg rundt klokken tre på natten, skjønte jo da at han var full. Måtte skru av lyden for han ringte og ringte. Dagen etter våkner jeg til flere ubesvarte anrop og meldinger. I meldingene kalte han meg jenta si, seg selv gutten min, han savnet meg, ville se meg... Til slutt hadde han vist tatt taxi hjem til meg, fordi jeg ikke svarte.. Fikk en "sorry for i går det skal ikke skje igjen"-melding senere på dagen. Det er ikke akkurat første gang jeg har hørt det.. Skrev tilbake at han fikk si det nå om han hadde noe å si til meg fordi jeg orker ikke dette lenger, at jeg ikke er noen dukke han kan leke med osv. Men da var det bare å glemme alt.. Han følte seg bedre nå så det gikk bra. Skrev da at det er fint for han at HAN føler seg bedre og ba han tenke gjennom neste gang fordi det går og ut over mine følelser. Da var det jeg som måtte la han være i fred, for han prøvde jo faktisk å komme videre, dette er ikke bra for han osv. Skrev da tilbake at han fikk være så god å forklare meg hvorfor han holder på med dette og slenger tomme unndkylsninger og tuller med følelsene mine på den måten. Nei, da var han fryktelig opptatt og kunne ikke svare meg lenger... Blir. så. forbanna. Det er som å prate til en vegg. Hva skal jeg gjøre? Det hjelper ikke å ignorere han, for da dukker han opp. Møtes vi tilfeldig ute et sted prater han som om ingenting. Prøver jeg å prate ut med han om dette så orker han ikke lenger og jeg må slutte å plage han. ARG!! Anonymous poster hash: 75972...ec4
Gjest navnelapp Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Skaff deg ein slik app som blokkerer telefonnummer. Dette kjem til å gå over, det tek berre litt tid.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Blokker han på mobil/facebook/alle andre steder han kan få tak i deg og bare hils høflig når du møter han Anonymous poster hash: a5d82...df7
sol87 Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Du kan jo rett og slett være så kald at du skifter telefonnummer. Hvis det er å gå litt for langt kan man sperre enkelte nummer på mange telefonnummer. Da vil du ikke se meldingene hans lenger og du slipper å bli utsatt for denne typen sms'er. Han virker umoden og litt egoistisk, det er akkurat som om han vil ha i både pose og sekk: både være singel, samtidig ha tilgang på deg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Jo takk, kjenner godt til slike selvsentrerte idioter. Seg selv, seg selv, seg selv! Vrir på det meste og lager seg sine egne versjoner av ting, sånn at det er dem det kan være synd på og de som plutselig må ta avstand. Helt til de plutselig er der igjen. Anonymous poster hash: 25ec1...56a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Men hva hjelper det å blokkere nummeret hans når han kan finne på å dra hjem til meg i stedet? Føler jeg må ha kontroll på akkurat det der, om han brått kommer eller ikke.. Anonymous poster hash: 1762e...c87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Men hva hjelper det å blokkere nummeret hans når han kan finne på å dra hjem til meg i stedet? Føler jeg må ha kontroll på akkurat det der, om han brått kommer eller ikke..Anonymous poster hash: 1762e...c87 Er det ikke bare å la være å åpne? Hvis han nekter å fjerne seg får du ringe politiet da.Anonymous poster hash: 1e015...dd6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Er det ikke bare å la være å åpne? Hvis han nekter å fjerne seg får du ringe politiet da.Anonymous poster hash: 1e015...dd6 Jeg åpner selvfølgelig ikke. Forrige gang han bare dukket opp på den måten gjorde jeg det, for han ville ikke dra når jeg ba han om det. Det må vel være noe annet jeg kan gjøre? Hvorfor holder han på på den her måten? Anonymous poster hash: 1762e...c87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Jeg åpner selvfølgelig ikke. Forrige gang han bare dukket opp på den måten gjorde jeg det, for han ville ikke dra når jeg ba han om det. Det må vel være noe annet jeg kan gjøre? Hvorfor holder han på på den her måten? Anonymous poster hash: 1762e...c87 ..ringte politiet altså, ikke åpnet. Anonymous poster hash: 1762e...c87
Gjest navnelapp Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Jeg åpner selvfølgelig ikke. Forrige gang han bare dukket opp på den måten gjorde jeg det, for han ville ikke dra når jeg ba han om det. Det må vel være noe annet jeg kan gjøre? Hvorfor holder han på på den her måten? Anonymous poster hash: 1762e...c87 Fordi han er forstyrra i hovudet sitt, du har avvist han, såra han og han er ei frynsete, ustabil sjel heilt utan evne til empati, slik at han kan forestille seg korleis du opplever dette. Det er ingenting anna du kan gjere enn å avvise han gang på gang til han forstår det. Han er så full av seg sjølv at han ikkje forstår kva det han gjer betyr for andre.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Du skaffer deg en liksom-kjæreste. Det hjelper alltid. Anonymous poster hash: 25ec1...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå