AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Av ren nysgjerrighet, basert på en interessant case i nærmiljøet: Eksen din har prøvd å sverte deg, og får god hjelp av den nye kjæresten sin. Du blir tilknyttet en jobb hvor hun har flere omgangsvenner. Du vet sånn cirka hvordan din utspekulerte eks fremstiller saken, men har likevel holdt tett om informasjon som kunne ha ødelagt ryktet hans. Du er innstilt på å være profesjonell, men det bemerkes av flere at kretsen rundt din eks prøver å fryse deg ut og at det snakkes. Hva gjør du? - - - Hun det gjelder har blitt kritisert for sin håndtering av situasjonen. Hun har forsøkt med ærlig dialog og diplomati med de det gjelder, men uten å gjøre en stor sak av det. Likevel har hun blitt beskylt for å blande privatliv og jobb. Damned if you do and damned if you don't. Jeg har stor beundring for at hun turte, men selv tror jeg at jeg hadde oversett dem og eventuelt heller prøvd å skvære opp med eksen. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 0cdfc...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå