nessi Skrevet 26. april 2004 #21 Skrevet 26. april 2004 En kamerat av min kjære skal kjøre oss i sin 1965 modell Cadilac (eller hvordan det skrives). Den er kjempe tøff.
Isiselin Skrevet 26. april 2004 #22 Skrevet 26. april 2004 Det vet vi ikke noe om. Blir enten svigermors nye (mørkeblå) bil eller hans forlovers fars bil (hvis forloveren får låne den med seg). Akkurat det tar vi ikke så tuingt. Bare den er ren og pen åg ganske mørkt farget så er det greit. Vår egen lille, røde 1987-modell golf er nok ikke aktuell!
Augustbrud02 Skrevet 26. april 2004 #23 Skrevet 26. april 2004 Vi lånte en Honda S2000 (sportsbil) på dagen vår. Utrolig stilig og moro å kjøre.
mar Skrevet 26. april 2004 #25 Skrevet 26. april 2004 Vi skal ha en Bentley 52-modell. Håper den er fin!
monja Skrevet 26. april 2004 #26 Skrevet 26. april 2004 Vi brukte pappas svarte Audi A6 stv. Ble kjempefin med flagg og løv i grillen. I tillegg brukte forloverne våre vår egen Opel Astra stv (mørk blå) - som var pynta på samme måte som den bilen vi satt i.
flisa Skrevet 26. april 2004 #27 Skrevet 26. april 2004 Vi skal ha den nye saab 9-3 Cabriolet Kryss fingrene for oppholdsvær den 26 juni
Cajsa Skrevet 26. april 2004 #28 Skrevet 26. april 2004 Vi skal kjøre hest og slede... Håper også på oppholdsvær..
Wayah Skrevet 30. april 2004 #29 Skrevet 30. april 2004 To staselige Dølahester og en skikkelig flott gallavogn som tilhører en av områdets største rikinger... Kjekt med litt connections Irriterer meg bare grønt at jeg ikke kan huske hva vogna het... :klø:
zmurfette Skrevet 30. april 2004 #30 Skrevet 30. april 2004 Vet ikke helt enda... sjefen til min tilkomne har en gammel rolls cab vi håper på å få låne, hvis ikke blir det en saab cab eller evt. vår egen stasjonsvogn... Er ikke så nøye på akkurat det, egentlig...
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2004 #31 Skrevet 30. april 2004 Vi skal ha hest og kjerre :-) Aa, saa heldige dere er! Vi blir kjort av naboen i en av veteranbilene hans. Dere som leier bil: er det kun transport fra kirken til festen dere bruker brudebilen, eller ogsa fra festen til hotellet? maa man ha en spesiell bil paa kvelden?
zmurfette Skrevet 30. april 2004 #32 Skrevet 30. april 2004 Dere som leier bil: er det kun transport fra kirken til festen dere bruker brudebilen, eller ogsa fra festen til hotellet? maa man ha en spesiell bil paa kvelden? Vi bestiller drosje når vi skal hjem fra festen. Men så er ingen av oss spesielt opptatt av transporten...
blyg Skrevet 30. april 2004 #33 Skrevet 30. april 2004 Vi har ikke den fine Rollsen til disposisjon fra selskapet til hotellet. Da skal vi kjøre taxi, og har gitt beskjed om at det er et brudepar som skal hentes. De sa på taxisentralen at de skulle sørge for å sende en av de fine taxiene sine!! blyg
apriljente Skrevet 30. april 2004 #35 Skrevet 30. april 2004 Tusen takk for tipsene... Jeg kikket på internettsidene over veteranbiler, de var kjempestilige. Men så fikk jeg en ide her om en SAAB cabriolet - min sjefs, skal jeg tørre å spørre? Jeg tror jeg gjør det. Passer det bedre med mørke biler enn lyse? Evt. kunne vi lånt våre svigerforeldres opel, men den er grå metallic. Kunne vært kjekt å spare 4000
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #36 Skrevet 1. mai 2004 Hvis du kjenner noen som har en fin bil, ville jeg helt klart ha spurt. Jeg synes ihvertfall ikke transporten er det viktigste å bruke mye penger på. Hvis man kan finne en god løsning billig/gratis, er det vel ingen grunn til å la være. Før du spør bør du kanskje smugkikke på bilen for å se om det er et baksete av normal størrelse slik at det blir plass til deg med stor kjole. Selv hadde jeg tenkt til å spørre en venninne som har en tøff sportsbil, men da jeg kikket nærmere på bilen, var det jo selvfølgelig ikke baksete i den. Det er jo ofte slik med sportsbiler. Typisk...
Tari Skrevet 2. mai 2004 #37 Skrevet 2. mai 2004 Jeg prøver å få pappa til å bruke sin helt nydelige blåsvarte 200 CLK...Men, han vil absolutt leie noe annet så jeg vet ikke. Sukk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå