Gå til innhold

Brudeparets bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere?

Vi skal mest sannsynlig ha en av de gamle kongebilene, som nå "bor" på Orkanger :-) Hadde håpet å finne bilde av den på nett, men så langt har det misslyktes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi aner ingenting om den biten vi, får ikke vite det før bryllupsdagen heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, hva gjør vi?

Brudebilen er det som står øverst på lista mi over ting som må ordnes nå. Jeg prøver å finne ut om noen vi kjenner har en fin bil som kan brukes. For ikke å sprenge alle budsjetter, er dette en ting vi ikke har lyst til å bruke mye penger på.

Selv om det jo hadde vært fint med en veteranbil.

Limousin skal vi ihvertfall ikke ha. Det er liksom ikke oss.

Skrevet

Me brukte onkel sin strøkne nye svarte Mercedes, me. Så slapp me å bruke masse pengar på ein bil som berre vart brukt i ein times tid til saman...

Skrevet

Vi driver også og lurer på dette... så langt ser det ut som om det faktisk er billigere å leie limousin enn veteranbil :roll: , men vi vet ikke helt om vi har lyst til å ha limousin.

I det siste har vi overveid om vi heller skal bruke vår egen bil- har en en sølvgrå Audi A 6. Så nå kan det hende vi bruker den, men har som sagt ikke bestemt oss ennå .

Skrevet

Vi har leid på www.skysslag.no

MOdell:lincoln-capri 1957modell..Første bilden som kong olav hadde..Ikke akkurat denne men samme modell+type

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skal kjøre Trike fra kirken, men skal ha en bil i tilfelle regn den dagen. + bilen må kjøre meg til kirken. Det blir nok til at vi låner bilen til min søster, men vi har ikke helt bestemt oss ennå.

Skrevet

Vi skal kjøre min brors nyinnkjøpte glis, en nydelig, sort mercedes. :sjarmor:

Skrevet

Vi skal ha en Mercedes 300 CDI (sølv metallic) 2001/2002- modell, noe som ikke sier meg noen ting, men som visstnok er en fancy dyr sak som jeg aldri hadde turt å kjøre selv.

Heldigvis for oss skal Qliomannen kjøre oss.... :)

Skrevet

Vi er så heldige å ha en god venn, (ikke forlover) som ønsker å gi oss transport i bryllupsgave. Vi fikk velge akkurat hva vi ville.. og da blir det en sort lekker Rolls!!! :):):)

Skrevet

Søs's svarte audi :-) Kunne hatt vår egen, men vi har dessverre bulk bak :-?

Skrevet
Vi har leid på www.skysslag.no

MOdell:lincoln-capri 1957modell..Første bilden som kong olav hadde..Ikke akkurat denne men samme modell+type

Jea - hvor mye betaler dere ca hos Skysslag?

Skrevet
4000kr :-)

Takk! Har ikke orientert oss i markedet ennå når det gjelder transport, så det er fint med andres erfaringer i Oslo. :-)

Skrevet

Vi skal kjøre en veteran bil, men om den svikter har vi en vanlig bil i backup. Tar ingen sjanser.

Gjest Madley
Skrevet

Vi skal kjøre vår egen Honda Accord 2004 mod.

Svart fin ny bil...

Skrevet

En i familen skal har en Rolls Royce, så han er så snill og skal kjøre oss!

Skrevet

Har egentlig ikke helt kontrollen på det, for bestefar har ordnet det til oss...men har fått med meg at det er en "amerikaner" av eldre modell.

Gleder meg til å se den på bryllupsdagen!

Skrevet

Vi skal spørre hans onkel som har Volvo S80.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...