AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har ekstremt fet hud.. Den er ikke tørr, men ekstremt fet. Vet ikke om den er fuktfattig. I tillegg er den litt uren med store porer, men har sjelden kviser. Hvilke produkter bør jeg kjøpe? Hadde også vært fint med en fuktighetskrem med spf. I tillegg ønsker jeg å kjøpe en øyekrem, da jeg begynner å få litt linjer under øynene allerede.. Er 19 år, så det er selvfølgelig ikke snakk om dype rynker. Tips? På forhånd tusen takk!! Anonymous poster hash: 8d414...11b
jente1983 Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Samme hud som deg og har nå brukt dermalogica en måned. Jeg er superfornøyd!!😊
Gjest BabyBlue Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 For å se om du er fuktfattig kan du klatte fuktighetskrem i ansiktet ditt slik at det blir et litt tydelig lag og vente i et kvarter. Sjekk så i speilet for å se om huden har trukket til deg fuktighetskremen, eller om den fremdeles ligger på huden. Men det må være en fuktighetskrem for fuktfattig hud, fuktmaske funker også veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå