Gå til innhold

Gammel åpnet nesespray...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sylte forkjølet, og i et desperat forsøk dumpet jeg over en nesespray i kjøkkenskuffen min. Denne var nok i bruk i fjor sommer. Vet ikke hvorfor jeg har tatt vare på den, men jeg gar iallfall brukt den noen ganger i går og idag... forresten en otrivin...

Så kom jeg på at man ikke skal bruke åpnet flaske mer enn en mnd? Hvorfor skal man ikke bruke gammel åpnet nesespray? Kan de ha skadelig virkning, eller mister de bare sin effekt? Kan man få noen bivirkninger?

Anonymous poster hash: db273...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast.

Det blir bakterievekst i nesesprayflaska etterhvert, den har jo tross alt vært "midt i snørrøyet" ;) Aldri i verden om jeg ville stappa en fra i fjor sommer opp i nesa mi!

Anonymous poster hash: e6e55...f3e
Skrevet

Kast.

Det blir bakterievekst i nesesprayflaska etterhvert, den har jo tross alt vært "midt i snørrøyet" ;) Aldri i verden om jeg ville stappa en fra i fjor sommer opp i nesa mi!

Er du skikkelig tett og har vanskelig for å puste ved leggetid tror jeg nok du også ville tatt en dose av den for å komme deg gjennom natta fram til butikken/apoteket/bensinstasjonen åpnet neste morgen. Er du fortsatt uenig har du neppe vært skikkelig tett i nesen og lidd av pustebesvær. Tror de fleste i et slikt tilfelle til og med ville lånt noen andres. I nøden eter fanden fluer.

Anonymous poster hash: 7ff9a...4b1

Skrevet

Er du skikkelig tett og har vanskelig for å puste ved leggetid tror jeg nok du også ville tatt en dose av den for å komme deg gjennom natta fram til butikken/apoteket/bensinstasjonen åpnet neste morgen. Er du fortsatt uenig har du neppe vært skikkelig tett i nesen og lidd av pustebesvær. Tror de fleste i et slikt tilfelle til og med ville lånt noen andres. I nøden eter fanden fluer.

Anonymous poster hash: 7ff9a...4b1

Niks, aldri i verden.

Og jo - jeg har sittet i en stol og sovet opptil flere netter. Det hjelper langt bedre på tetthet/pustebesvær enn nesespray, virkningen går likevel over etter kort tid når en er så tett.

Hjelper ikke akkurat på sykdomsforløpet å tilføre flere bakteriestammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...