AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har tatt kontakt med en gutt opp til flere ganger til nå. Han har ikke tatt kontakt en eneste gang. Føler han er litt avvisende, men når jeg er med han er han veldig interessert. Kanskje han bare ikke er den typen til å føre samtaler på facebook og sms? Uansett, nå når jeg har tatt kontakt først så mange ganger, bør jeg vente til han tar kontakt med meg? Vet det kommer til å bli vanskelig, men synes det er rart at han ikke tar iniativ til det Anonymous poster hash: f6b2e...2c2
@Maja Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Kopierer svaret mitt frå ein tilsvarende tråd: Gutter er treige, anten dei er interessert eller ikkje. Den enkle versjonen er å ta kontakt, møtes og fortelle han at du ønsker at han tar initiativ til neste møte. Og så smører du deg med tålmodighet... Ikkje alle er lite interessert å samtaler på nett eller sms, men det betyr ikkje at dei mangler evnen til å ta kontakt for å avtale å møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Kopierer svaret mitt frå ein tilsvarende tråd: Gutter er treige, anten dei er interessert eller ikkje. Den enkle versjonen er å ta kontakt, møtes og fortelle han at du ønsker at han tar initiativ til neste møte. Og så smører du deg med tålmodighet... Ikkje alle er lite interessert å samtaler på nett eller sms, men det betyr ikkje at dei mangler evnen til å ta kontakt for å avtale å møtes. Bør jeg vente med å ta kontakt med han da? Jeg har tatt kontakt sikkert 5-6 ganger nå, uten å hørt noe fra han først. Vil ikke virke masete. Anonymous poster hash: f6b2e...2c2
@Maja Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Bør jeg vente med å ta kontakt med han da? Jeg har tatt kontakt sikkert 5-6 ganger nå, uten å hørt noe fra han først. Vil ikke virke masete. Anonymous poster hash: f6b2e...2c2 Du kan sitte og vente, og risikere at begge lurer på kvifor den andre ikkje tar kontakt. Eller du kan gjer slik eg prøvde foreslå, ta initiativ ein gang til og når du møter han seier du (på ein tydelig måte) at du forventer at han tar initiativ til neste møte. Og SÅ må du holde ord, dvs ikkje kontakte han uten at han har tatt kontakt først. Og leve med risken at han ikkje gidder kontakte deg likevell, men du veit du vertfall at han ikkje er særlig interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Du kan sitte og vente, og risikere at begge lurer på kvifor den andre ikkje tar kontakt. Eller du kan gjer slik eg prøvde foreslå, ta initiativ ein gang til og når du møter han seier du (på ein tydelig måte) at du forventer at han tar initiativ til neste møte. Og SÅ må du holde ord, dvs ikkje kontakte han uten at han har tatt kontakt først. Og leve med risken at han ikkje gidder kontakte deg likevell, men du veit du vertfall at han ikkje er særlig interessert. Det er jo det jeg har gjort. Jeg tok kontakt igår kveld og sa at han måtte gi beskjed hvis han ville komme på besøk. Fikk ikke svar. Bør nå vente til han kontakter meg? Anonymous poster hash: f6b2e...2c2
@Maja Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Det er jo det jeg har gjort. Jeg tok kontakt igår kveld og sa at han måtte gi beskjed hvis han ville komme på besøk. Fikk ikke svar. Bør nå vente til han kontakter meg? Anonymous poster hash: f6b2e...2c2 Eg ville ha venta. Om han ikkje svarer så er han dessverre ikkje spesielt interessert.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Om han virker uinteressert, så er sannsynligheten for at han er nettopp det, ganske stor. Ikke verdt å plage seg selv med å gå rundt og vente på sånne. Anonymous poster hash: 10f09...ece 1
Gjest Wanderlust Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 I slike tilfeller liker jeg å snu det rundt. Om jeg ikke hadde tatt kontakt og en gutt tok kontakten først 5-6 ganger, hadde jeg vært interessert i denne gutten da? Svaret er for min del nei, og da antar jeg at det er det for ham også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå