Gå til innhold

Filmer som handler om single tapere i 30-åra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Bridget Jones og det kjøret der. Har også sett the 40 year old virgin.

Anonymous poster hash: 354ed...c98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Never been kissed.

Anonymous poster hash: 56841...56c
Skrevet

Noen tips? Bridget Jones og det kjøret der. Har også sett the 40 year old virgin.

Skulle til å foreslå de to før jeg åpnet tråden :)

Anonymous poster hash: b4e35...df0

• Liker 2
Skrevet

Seeking happily ever after

Skrevet

Takk! Fatso og Never been kissed har jeg sett. Flere tips?

Skrevet

Bortsett fra Bridget og serier som Sex and the city (30åra) og Girls (25åra) så kommer jeg ikke på noe. Kommer ut enda en film med Bridget da, om det hjelper ;)

Fikk lyst til å nevne Love actually, selv om den handler om par så er noen snegler der med personlighet og taper tendenser til å bli glad av, i hvert fall. Happy og Lucky: Ikke akkurat en taper, men hun er rå.

Anonymous poster hash: 74063...aa5
  • Liker 1
Skrevet

Bortsett fra Bridget og serier som Sex and the city (30åra) og Girls (25åra) så kommer jeg ikke på noe. Kommer ut enda en film med Bridget da, om det hjelper ;)

Fikk lyst til å nevne Love actually, selv om den handler om par så er noen snegler der med personlighet og taper tendenser til å bli glad av, i hvert fall. Happy og Lucky: Ikke akkurat en taper, men hun er rå.

Beste. Autocorrect. EVER :skratte:

Anonymous poster hash: 4e6df...7a9

Skrevet

Det er plenty - søk opp Katherine Heigl på IMDB og mange av hennes roller (27 dresses, Knocked Up, The Ugly Truth osv.) handler om en kvinner rundt 30 eller så på leting etter kjærligheten.

Hovedkarakteren i Bridesmaids er vel samme kategori.

Kan knapt komme på romantiske komedier for kvinner hvor hovedfiguren ikke er en 30-something som ikke får noenting til. Det er en jo en trend nå, og alle vil se en film de kjenner seg igjen i.

• Liker 1
Skrevet

Beste. Autocorrect. EVER :skratte:

Anonymous poster hash: 4e6df...7a9

Oj, huffda.. :fnise:

"Det er noen snegler der...

"Happy"GO"Lucky....

Skrevet

Rainbow Brite og Sex og Singelliv ;)

Anonymous poster hash: c8b01...003

Skrevet (endret)

"The bride" i Kill Bill da? hun er vel i 30årene. Singel :fnise:

Endret av Nouv
Skrevet

Bridesmaids, som forøvrig er en helt hysterisk morsom film. Og til en viss grad kocked up. Komedie det også.

Anonymous poster hash: 159d8...346
Skrevet

In her shoes

Skrevet

Bridesmaids, som forøvrig er en helt hysterisk morsom film. Og til en viss grad kocked up. Komedie det også.

Anonymous poster hash: 159d8...346

Ja, det kan man si hun ble :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Virkelig :bond::bolledeig:

Når da?

Anonymous poster hash: d0956...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...