Gå til innhold

Når du vet at du faller for helt feil person...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ta tak i seg selv og riste litt vett tilbake i hodet sitt?

Jeg faller for en fyr som er rett og slett fantastisk, i mine øyne. Han har sine feil, som alle andre, men jeg liker han nettopp slik han er.

Problemet er at han ikke er ute etter noe forhold (selv om vi begge er i begynnelsen av 30-årene), han er bare ute etter å ha det gøy. Forhold er ikke hans greie og han ønsker ikke å binde seg til noen. Verken nå eller senere. Er bare slik han er og alltid har vært. Grunnen til at han styrer sånn unna det å binde seg til noen er jeg ikke helt sikker på,men jeg lurer på om det kan ha noe med hans tidligere forhold å gjøre. Brent barn osv. Men, som sagt, ikke helt sikker og dette er ikke et tema han ønsker å prate om heller.

Han er helt sinnsykt attraktiv fyr,og jeg tenker at en som kan få hvilken dame han vil heller vil ha det gøy så lenge det varer enn å binde seg til en person ennå. Han har vært åpen om det helt fra dag 1, og pga det har vi ikke datet eller noe slikt, vi prater sammen bare som venner, ingenting mer.

Han vet at jeg liker han, men jeg tror ikke at han vet hvor mye for da hadde han trekt seg unna nettopp for å ikke gi meg noen forhåpninger om noen ting.

Han er en utrolig god fyr, og jeg er bare utrolig skuffet over at han skal være så vanskelig (eller, umulig) å få kapret...

Sukk.

Anonymous poster hash: ce62c...681
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke. Fokuser på hvor ekstra jævlig det blir etterpå hvis du lar det fortsette?

Mine to siste forhold visste jeg egentlig at aldri skulle ha vært. Likevel fortsatte jeg, og jeg brukte lang tid på å komme over dem.

Anonymous poster hash: e8baa...d3b
Skrevet

Slutt å lage unnskyldninger for han, og ver tydelig på at det du ønsker er eit seriøst forhold. Lettare sagt enn gjort, men du sparer deg sjølv for mange sorger seinare.

Skrevet

Slutt å lage unnskyldninger for han, og ver tydelig på at det du ønsker er eit seriøst forhold. Lettare sagt enn gjort, men du sparer deg sjølv for mange sorger seinare.

Signerer.

Og TS, denne mannen KOMMER TIL Å BINDE SEG NÅR HAN TREFFER DEN RETTE KVINNEN! Har sett det skje 1 million ganger. "Vil ikke binde meg, vil ha det gøy, kongen på byen, bla bla bla.." Plutselig er han gift 1 år senere.

Dvs denne mannen ser ikke på deg som den potensielt rette hvis han allerede har etablert denne dynamikken mellom dere. Spar deg selv og walk away!

Anonymous poster hash: d5237...3c6

• Liker 2
Skrevet

Signerer.

Og TS, denne mannen KOMMER TIL Å BINDE SEG NÅR HAN TREFFER DEN RETTE KVINNEN! Har sett det skje 1 million ganger. "Vil ikke binde meg, vil ha det gøy, kongen på byen, bla bla bla.." Plutselig er han gift 1 år senere.

Dvs denne mannen ser ikke på deg som den potensielt rette hvis han allerede har etablert denne dynamikken mellom dere. Spar deg selv og walk away!

Helt riktig. Så lenge han sier at han ikke er interessert i forhold og aaaaldri vil binde seg, så er det rett og slett bare fordi du ikke er den rette for ham. Når hun kommer forbi, vil han ikke ha noen problemer med å gifte seg.

Anonymous poster hash: 2e702...e2a

Skrevet

Hvordan ta tak i seg selv og riste litt vett tilbake i hodet sitt?

Jeg faller for en fyr som er rett og slett fantastisk, i mine øyne. Han har sine feil, som alle andre, men jeg liker han nettopp slik han er.

Problemet er at han ikke er ute etter noe forhold (selv om vi begge er i begynnelsen av 30-årene), han er bare ute etter å ha det gøy. Forhold er ikke hans greie og han ønsker ikke å binde seg til noen. Verken nå eller senere. Er bare slik han er og alltid har vært. Grunnen til at han styrer sånn unna det å binde seg til noen er jeg ikke helt sikker på,men jeg lurer på om det kan ha noe med hans tidligere forhold å gjøre. Brent barn osv. Men, som sagt, ikke helt sikker og dette er ikke et tema han ønsker å prate om heller.

Han er helt sinnsykt attraktiv fyr,og jeg tenker at en som kan få hvilken dame han vil heller vil ha det gøy så lenge det varer enn å binde seg til en person ennå. Han har vært åpen om det helt fra dag 1, og pga det har vi ikke datet eller noe slikt, vi prater sammen bare som venner, ingenting mer.

Han vet at jeg liker han, men jeg tror ikke at han vet hvor mye for da hadde han trekt seg unna nettopp for å ikke gi meg noen forhåpninger om noen ting.

Han er en utrolig god fyr, og jeg er bare utrolig skuffet over at han skal være så vanskelig (eller, umulig) å få kapret...

Sukk.

Når jeg holder på med noen som jeg vet at jeg ikke vil bli kjæreste med, så sier jeg akkurat disse tingene. Jeg er ikke interessert i et forhold, jeg vil leve livet, vil ikke binde meg. Men, jeg mener jo at jeg ikke vil disse tingene med DEG.

Anonymous poster hash: 2e702...e2a

• Liker 1
Skrevet

Har en kamerat som i "alle år" har sagt disse tingene til x antall mennesker. Men jammen har han ikke vært i et forhold i over 2 år nå ;)

Jeg ble selv kjent med han når han var ca 30.

og for ordens skyld; jeg har aldri ønsket å ha han som noe mer enn en kamerat selv. Har hatt plenty av sjanser til å forsøke det hvis jeg ville.

Anonymous poster hash: 960f6...330
Skrevet

Åh...dette var jo litt kjipt å høre.... :(

Han er ikke ute etter et forhold...med meg. Ja ja. Typisk min flaks.....

Skrevet

Ja, kjipt!

Men det dukker nok opp ein som er verdt bryet, bedre å vente på han :hug:

• Liker 1
Skrevet

Underhold deg selv med noen andre, til du har fått han her litt på avstand. Fungerer flott :)

Anonymous poster hash: c866f...d6a
Gjest Wanderlust
Skrevet

Vi skal visst alltid fikse menn. Du fortjener noen som er klar for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Brent barn??

Anonymous poster hash: 8ce28...6c4
Skrevet

Velkommen til klubben, kjære. We've all been there...

vet det er liten trøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...